خانه > egza, Uncategorized, اگزا > تبادل لینک

تبادل لینک


اگر شما مایل به تبادل لینک با اگزا هستید لینک من رو رو با نام اگزا کلکسیونی از بهترینها قرار داده و در بخش نظرات کامنتی بذارن تا در اولین فرصت تبادل لینک انجام شود

دو تا نکته رو تا یادم نرفته بگم تبادل لینک به دو دلیل اجرا می شه

اول شناخته شدن در بین کاربران اینترنت

دوم شناخته شدن در موتور های جستجو

برای مورد اول لینک می تونه به ساید بار یا بلاگ رول وبلاگ اضافه شه ( یعنی مثل همین نوار سمت راست )

برای دومی لینک باید در متن وبلاگ اضافه شه تا موتور های جستجو با ایندکس کردن صفحات وبلاگ اون لینک رو پیدا کنند

من با هر دوتا موافقم ولی فکر می کنم موتور جستجو بهتر جواب بده

هر طور شما به ما لینک بدهید همانطور هم لینک می گیرید(از هردست که بدهید از همون دست می گیرید)

بعد برای اینکه تبادل لینک کنیم شرطی جز اینکه در گوگل ایندکس شده باشید و حداقل 5 تا پست داشته باشید نداریم (یعنی لازم نیست حتما بازدید کننده زیاد داشته باشید)

دسته‌ها:egza, Uncategorized, اگزا برچسب‌ها: , , ,
  1. 2010/07/17 در 22:42

    http://www.drmohandes.mihanblog.com
    سلام من لینکتان کردم
    وبت بینظیره

  2. 2010/07/10 در 14:38

    منم مایلم با شما لینک بازی کنم!!

  3. 2009/08/28 در 16:43

    سلام دوست عزیز
    من لینک شما رو قرار دادم . خواهشمندم شما هم قرار دهید .
    با تشکر

  4. 2008/09/11 در 20:13

    سلام من لینکت کردم شما هم وبلاگ زیر رو با عنوان (دانستنیهای امروز ما) لینک کنید لطفا
    http://www.danestanihaye.blogfa.com با تشکر

  5. 2008/06/17 در 04:50

    به اسم «اگزا» در مقابل «نیم» حاضر به لینکیدن هستم. نظرتو بگو.
    ———–
    انجام شد

  6. 2008/06/05 در 11:22

    سلام، لینک شما را گذاشتم.
    لینک منم را قرار دهید، ایشالله که اجر معنوی ببینید
    ———–
    وبلاگ جالبی دارید البته من همین الان آشنا شدم
    لینکتون اضافه شد

  7. 2008/06/04 در 19:13

    سلام
    والله من 4 تا پست دارم می ذارید؟
    البته من قبلا rss سایت رو به فید توی 360 اضافه کرده بودم
    حالا ما لینک می دیم ببنیم شما هم لینک می دید یا نه
    در ضمن از سایت خوبتون ممنون
    ————–
    لینکتون رو به همراه فید اضافه کردم ممنون از لطفت

  8. ادیب
    2008/06/03 در 07:01

    آقا اگه جاش باشه به ما هم لینک بدین.

    RSS: http://yeroozshayad.wordpress.com/feed

    Link: http://yeroozshayad.wordpress.com

    کما اینکه با اجازت آر اس اس و لینکت رو گزاشتم تو وبلاگم.
    با تشکر
    ———–
    من لینکتون رو اضافه کردم اما شما نگفته بودید با چه عنوانی اگه خواستید بگید عوض کنم

  1. No trackbacks yet.

بیان دیدگاه