اسنرفر پرتابل تقديم به همه طرفداران اين برنامه خوشمزه


اسنرفر يك فيد خوان سبك و چابك براي اجرا شدن در دسكتاپ است كم حجم و قدرتمند بوده وبا فارسي و زبانهاي راست به چپ مشكلي ندارد چندين پلاگين دارد كه كمبودهايش رو برطرف مي كنند و دهها ويژگي ديگر كه مي تونيد با يه جستجوي كوچولو با خيليهاشون آشنا شويد

من فيدخوني رو با اسنرفر آغاز كردم ولي در پي يافتن نسخه پرتابلش بودم كه هيچ نسخه اي پيدا نشد حتي اين برنامه به دليل مشكلي نامعلوم thinstall هم نمي شود و مدتي فيد خواندن رو رها كردم (گوگل ريدر هم جاي خود را دارد)

مي دونم خيلي از افراد مثل من دنبال نسخه پرتابلش بودند مثلا در فروم سايت سازنده اش يكي از كاربران گفته بود “اگر قرار است يك برنامه ديگر پرتابل شود آن برنامه بايد اسنرفر باشد”

ديروز تصميم گرفتم تا اسنرفر پرتابل رو خودم بسازم و اكنون پس از چند ساعت تلاش نسخه پرتابل اسنرفر تقديم مي گردد

Snarfer Portable اسنرفر پرتابل

همانطور كه از عكس متوجه شده ايد اين برنامه كاملا بر سبك نرم افزارهاي portableapps.com ساخته شده است و مانند همه نرم افزارهاي اين سايت كد سورس راه انداز نيز به همراه نرم افزار ارائه شده است فقط دقت شود خود اسنرفر متن باز نيست ولي كد تمام تغييراتي كه من در اين برنامه ايجاد كردم در كنار نرم افزار قرار داده ام اين برنامه با سرعتي نزديك نور پرتابل شده است ! ولي به صورت تئوري نبايد هيچ مشكلي وجود داشته باشد اگر غير از اين است لطفا همين جا اعلام بفرماييد يا خودتان در كد سورس موجود تغييرات لازم را انجام دهيد و آن را به من هم اطلاع دهيد

جديد: مشكل اجرا نشدن در سيستمهايي كه دسترسي به رجيستري در آنها محدود شده اند حل شد

نسخه جديد را دريافت كنيد يا فقط برنامه راه انداز(SnarferPortableLauncher.zip) را دريافت كرده  و آن را با راه انداز قبلي جابجا كنيد تا فيدها و مطالبي كه اكنون داريد از بين نروند با تشكر از پسري از گيلان به خاطر اطلاع دادن مشكل

اسنرفر پرتابل با حجم 500 كيلوبايت از اينجا قابل دريافت است

  1. محمد
    2009/10/17 در 15:37

    سلام
    من که نفهمیدم چطوری پرتالش کردی، یعنی چطوری به برنامه میگی که پروفایلش کناره خودشه!
    در کل آیا میتونی Internet download manager رو هم به این روش پرتال کنی؟
    چون پرتالی که توسط Thinstall درست میشه توی ویندوز 7 کار نمیکنه.
    با تشکر

  2. 2009/09/03 در 12:44

    hadi :سلام خیلی ممنون من خیلی وقت هست که از snarfer استفاده می کنم یه سوال داشتم چه جوری میشه از پست ها که توشه آرشیو تهیه کرد ممنون!

  3. 2009/08/28 در 11:41

    سلام خیلی ممنون من خیلی وقت هست که از snarfer استفاده می کنم یه سوال داشتم چه جوری میشه از پست ها که توشه آرشیو تهیه کرد ممنون!

  4. مهدي
    2009/08/24 در 17:06

    يك دنيا از شما ممنونم واقعا به دنبال اين برنامه مي گشتم

  5. رضا
    2009/05/08 در 12:03

    باتشكرفراوان وعرض تبريك بخاطراينهمه استعدادوآرزوي موفقيت فراوان براي شمااستادعزيز.من تازه كارم عزيزجان اين برنامه رودانلودونصب كردم وسعي كردم فارسي اش كنم باوجوددانلود فايلfa.snarferنتونستم ازش سردربيارم بيسوادم ديگه ببخشينم.اگه بشاگردي پذيرفته وباايميل بهم يادبدين چطورازش استفاده كنم نهايت امتنان وسپاسگزاري وافتخاره .شادباشي استاد عزيز.

  6. طیّب
    2009/04/25 در 19:46

    خیلی ممنون من یاد قبلا که دنبال اسنارفر پرتابل بودم چون پیدا نکردم مجبور شدم از فیرریدر استفاده کنم که سرعت خیلی پایینی داشت
    خلاصه خیلی ممنون

  7. 2009/04/16 در 08:57

    ایول به سرعت عمل!
    ممنون

  8. 2009/04/10 در 11:34

    بابا شاهکار کردی پسر!

    • 2009/04/11 در 09:23

      خواهش قابل شما رو نداره

  9. احسان
    2009/04/05 در 03:05

    سلام

    دست شما درد نکنه من هم از اسنرفار استفاده می کنم و خیلی ازش راضی هستم . کمبود ابزاری که شما زحمت کشیدید را هم کاملا احساس می کردم . ممنون
    ————-
    قابلي نداشت خوحال شدم به درد كسي غير از خدم هم خورد

  10. امير محمد
    2009/03/31 در 16:36

    سلام
    اين لينك خراب بود
    لطفا اين نرم افزار رو برام mail كن

  11. 2009/03/31 در 10:13

    اگه ممکنه شیوه ی پرتابل ساختن رو آموزش بدین
    با تشکر

    • 2009/04/01 در 16:30

      روشهاي مختلفي براي پرتابل كردن نرم افزارها وجود دارد همچنين آموزشهاي زيادي برنامه اسنرفر كه در اين پست اراوه شد با استفاده از نرم افزار
      nsis
      پرتابل شده است كه قبلا يك مطلب راجع بهش نوشته بودم اين هم لينك مطلب اميدوارم با ديدن سورس موجود به روش پي ببريد
      https://egza.wordpress.com/2009/02/22/nullsoft-scriptable-install-system-is-more-than-an-installer/

  12. 2009/03/30 در 19:20

    سلام
    جالب بود اما من گوگل ریدر رو به هرچی فید خون دسک تاپ ترجیح می دم.چون دردسرش کمتره!
    بهرحال کار جالبی بود ممنون از زحمتی که کشیدی
    راستی یه سوال این برنامه رو چطوری پرتابل کردی با تغییر تنظیمات یا تغییر در کد؟

  13. سجاد
    2009/03/29 در 19:41

    با با ای ول کولاک کردین
    سال نو مبارک
    به خاطر مطالب جدیدتون ممنونم

  1. 2009/05/25 در 02:31
  2. 2009/04/24 در 09:50

پاسخی بگذارید

