خانه > egza, نرم افزار, اگزا, برنامه نویسی, دانلود, دانلود مجاتی نرم افزار رایگان > چطور بفهمیم یک نرم افزار با کدام زبان برنامه نویسی ایجاد شده است

چطور بفهمیم یک نرم افزار با کدام زبان برنامه نویسی ایجاد شده است


اگزا egza

یکی از اطلاعاتی که برای برنامه نویسان تازه کار و حتی کارکشته جالبه این است که بدانند نرم افزار های مختلف با چه زبان برنامه نویسی ایجاد شده اند شده اند مثلا نرم افزار گرافیکی فتوشاپ یا ورد مایکروسافت یا آنتی ویروس های مختلف

در حالت معمولی زبان برنامه نویسی یک برنامه یا کامپایلر مورد استفاده را نمی توان فهمید ولی نوعی از برنامه ها وجود دارند که این کار را انجام می دهند و از آنها به عنوان

Compiler Detection Utility

یاد می کنند

یکی از این نوع نرم افزارها که من یافتم و کارایی خیلی خوبی دارد و علاوه بر زبان برنامه نویسی مورد استفاده کامپایلر و فشرده ساز /تغییر دهنده / رمز کننده فایل اجرایی را نیز مشخص می کند

language2000 the Ultimate Compiler Detection Utility

است این نسخه  دارای دیتا بیس نسخه ی 4.5 که 7 نوامبر سال 2000 است و محتوی 45 کامپایلر و 42 تغییر دهنده فایل اجرایی است فایل های دیتابیس قابل به روز شدن را دارند و احتمالا برنامه نویس آن باید آن را آپدیت کرده باشد اگر شما آپدیت دیتابیس را یافتید اگزا را نیز اطلاع دهید این طور که به نظر می رسد برنامه نویس این نرم افزار بابک فرخی به آدزس

Farrokhi.net

اما من در این سایت چیزی در این مورد پیدا نکردم

برای نمونه کار این برنامه ی جالب و رایگان نرم افزار کلون سی دی را امتحان کردم که نتیجه را در شکل می بینید

egza

egza اگزا

اطلاعات جالبی به دست می دهد

ویژگی های برنامه

پشتیبانی از

.EXE, .DLL, .OCX  هر نوع فایل باینری مثل

قابلیت درگ کردن برنامه و همچنین محیط کاربری ساده

مشاهده آدرس وب کامپایلر ها و تغییر دهنده های فایل های باینری

مشاهده ی محتوای فایل باینری ; البته نرم افزار مخصوص مشاهده این نوع فایل ها به همراه نیست

این نرم افزار با وجود امکانات خوب و کار بدیعش کمتر معرفی شده است; می توانید با یک جستجوی ساده ببینید که کمتر مطلبی در مورد آن می توان یافت

لینک دانلود این نرم افزار با حجم 218 کیلو بایت لينك دانلود تصحيح شد رمز فايل

http://www.egza.tk

——————————————–

download language2000 the Ultimate Compiler Detection Utility

لينك پشتيبان با حجم دانلود خيلي محدود فقط براي اينكه اين فايل منقرض نشود

  1. 2010/11/02 در 01:50

    سلام دوست عزيز
    وبسايت خوبي داريد
    تبادل لينک ميکنيد؟
    اگر مايل به تبادل لينک هستيد ما رو با نام
    فروشگاه آنلاين ايرانيان
    و آدرس http://www.persiansshop.com
    اضافه کنيد و از قسمت تماس با ما اطلاع دهيد تا در کمترين زمان ممکن شما رو لينک کنيم

    (حتما آدرس سايت خود و عنواني که ميخواهيد با آن نام لينک شويد را براي ما ارسال نماييد)
    باتشکر از شما
    هميشه شاد و پيروز باشيد

  2. محمد
    2009/11/06 در 00:04

    سلام.از مطالب قسمت های مختلف وبتون خیلی استفاده کردم.از صحبتتون با سالار احساس کردم نرم افزارای قوی تر و جدید تری هم وجود داره واسه تعیین زبانهای برنامه نویسی.اگه امکان داره و میشناسید معرفی کنید.باز هم از تمامی زحماتتون ممنونم و واستون آرزوی موفقیت می کنم.

    • 2009/11/06 در 22:01

      سلام
      در هر مورد که فکرشو کنیم نرم‌افزارهای مختلفی وجود داره در این مورد همچنین است
      به عنوان مثال PEID
      موفق باشید

  3. 2009/04/20 در 10:54

    باز هم میگم من هیچ قصدی ندارم و اینترنت پره از این چور اشتباهات و اطلاعات ناقص.
    خواستم گوشزدی داده باشم که متاسفانه مانند اکثر وبلاگ نویسان ایرانی تحمل حرف رک رو ندارید.
    همیشه سعی می کنم و سعی خواهم کرد که در حیطه کاری خودم مانع از نشر اطلاعات غلط بشوم و دیدگاه شخصی فرد مقابل مهم نخواهد بود.

    خوش باشی

  4. 2009/04/20 در 09:26

    لیست کسانی که تشکر کردن رو دیدم و فکر کردم که واقعا چه ساده برای کسانی که اطلاعات کمی دارند می شه مطلب کم ارزش تولید کرد.
    من خودم قصد انجام هیچ پز دادن یا خراب کردم کس دیگری رو ندارم ولی نمی تونم ببینم که کسی اطلاعات غلط به مردم می ده. نمونش هم تو وبلاگت زیاده مانند این:
    https://egza.wordpress.com/2009/04/13/what-is-microsofr-dot-net-technology/
    که موارد اشتباه زیاد داره و از کنارش گذشتم.

    • 2009/10/11 در 23:31

      ادعايي ندارم ، انچه يافته م ورو مينويسم ، شما بنويس و به من اطلاع بده قول ميدهم بخونم و ياد بگيرم
      با تشكر

  5. 2009/04/18 در 14:02

    این نرم افزار خیلی قدیمیه (9 سال پیش!) و قابلیت شناسایی زبانهای برنامه نویسی بعد از آن تاریخ که مهمترینشون زبانهای دات نت هست رو نداره و بدرد بخور نیست.

    در حال حاظر نرم افزارهای بسیار قوی تری برای این کارها وجود داره…

    لطفا در مواردی که اطلاعات کافی ندارید مردم رو گمراه نکنید

    • 2009/10/11 در 23:28

      ادعايي ندارم آنچه يافته ام رو مينويسم ، شما بنويس قول ميدهم بخونم و ياد بگيرم
      با تشكر 🙂

  6. metro
    2009/04/15 در 23:24

    لینک رو درست کن

  7. مهزیار(مازبار)
    2009/04/15 در 18:29

    نظری ندارم.

  8. 2009/02/11 در 18:40

    کارتون واقعا عالیه امید وارم خدا همراهتون و کارتون مستدام باشه

  9. hamid
    2009/01/23 در 17:44

    لینک دانلود خراب است. یا لینک جدید بدهید یا اگر می توانید برایم ایمیل کنید. نیاز ضروری دارم

  10. hamid
    2008/11/17 در 13:30

    سلام اگر ممکن است راهی برای آنکه بفهمیمم یک فایل پایگاه داده با چه نرم افزار پایگاه داده ای
    باز می شود نشان دهید
    سپاس

  11. amin
    2008/11/10 در 13:52

    دانلود نمیشه
    اصلا داخل سایت دانلود برنامه ای به این اسم نیست

  12. 25mordad
    2008/07/27 در 20:18

    توجه ويژه براي وبلاگ نويس ها

    جيره فيلم به وبلاگ نويس ها اکانت رايگان به عنوان هديه مي دهد . براي فرستادن اکانت شما به آدرس ميل خود کافي است که ايميل خود را………

    http://25mordad.wordpress.com/2008/07/27/%D9%85%D8%B9%D8%B1%D9%81%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%AC%DB%8C%D8%B1%D9%87-%D9%81%DB%8C%D9%84%D9%85-%D9%87%D9%85%D8%B1%D8%A7%D9%87-%D8%A8%D8%A7-%D8%B9%D8%B6%D9%88%DB%8C%D8%AA-%D8%B1%D8%A7/

  13. pirmoghan
    2008/07/19 در 16:20

    سلام. اگر براتون امکان داره باهم تبادل لینک کنیم البته من لینک شمارو در وبلاگ قرار دادم واگر شما هم تمایلی داشتید لینک من رو هم دروبلاگ قرار بدید
    ————
    سلام
    ببخشید شما آدرستون رو ذکر نکردید و وقتی با تکنوراتی سرچ کردم و به بلاگ ها سرزدم لینکی نیافتم

  14. 2008/07/16 در 15:11

    من هم ازتون تشکر می کنم برنامه جالبی بود
    ————-
    من هم انعکاس می دهم
    ممنون عزیز

  15. آرش
    2008/07/16 در 14:16

    فقط خواستم تشکر کنم 🙂
    ————-
    من هم انعکاس می دهم
    ممنون عزیز

  16. آرش
    2008/07/15 در 10:34

    سلام
    مطلب جالب بود، دیتابیس و امکانات برنامه معرفی شده
    در بین نمونه های خارجیش مثل PEiD ، DiE، Exeinfo PE و ..
    تغریبا میشه گفت چیزی زیادی نداره و یکمی هم قدیمیست

    موفق باشید
    —————
    سلام
    قابل شما رو نداره
    خیلی امکانات خوبی داره
    ممنون که معرفی کردی
    موفق باشید

  17. 2008/07/15 در 05:52

    سلام
    خوبي؟
    وبلاگ بسيار زيبايي داري
    با تبادل لينک موافقي؟
    اگر موافقي منو با اين نام لينک کن:اس ام اس×جک×عکس×مطالب متنوع ديگر
    خبرم کن
    موفق باشي
    باي

  18. 2008/07/14 در 08:25

    لینک در بالاترین
    https://balatarin.com/permlink/2008/7/14/1350797

  1. 2009/12/04 در 13:46
  2. 2009/04/13 در 14:04

پاسخی بگذارید

