خانه > egza, Uncategorized, اگزا > آنچه را می بینیم واقعا همان نیست که وجود دارد

آنچه را می بینیم واقعا همان نیست که وجود دارد


اشتباه دید

Balatarin : Donbaleh : Mohandes : Del.icio.us : Digg : Stumble : Furl : Friendfeed : Twitthis : Facebook : Addthis to other : Subscribe to Feed

دسته‌ها:egza, Uncategorized, اگزا برچسب‌ها:
  1. 2008/06/25 در 12:51

    سلام فرهاد جان
    من سهیل هستم
    لینکت رو در وبلاگم قرار دادم شما هم اگه ممکنه لینک کن
    در ضمن منم پیام نور اصفهانم
    موفق باشی
    ——
    سلام خوشبختم از آشنایی با شما
    چشم
    من مشهدم
    خوشحال شدم فقط ببخشید تولید محتوا فراموش نشه
    شما هم موفق باشید

  2. hossein
    2008/06/25 در 08:52

    ba salam.

    age momkene nemune soalate reshteye motarjemi ham bezarid

  3. 2008/06/25 در 03:41

    سلام
    از این که سرزدی ممنون یک اجازه می خواستم تا لینکت رو در وبلاگم قرار بدم.
    سلامت و پیروز باشی.
    ————
    سلام خواهش می کنم من انجام دادم
    با تشکر

  4. 2008/06/24 در 10:47

    سلام
    خیلی جالب بوده بابت این مطلب هم دستت درد نکنه.
    سلامت و پیروز باشید.
    ————-
    سلام
    خواهش می کنم قابل شما رو نداره ممنون که سر زدی

  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

