خانه > Uncategorized > ويژه دخترهای دم بخت; چگونه از ترشيدگي جلوگيري كنيم؟

ويژه دخترهای دم بخت; چگونه از ترشيدگي جلوگيري كنيم؟


این هم بیست روش برای پیدا کردن شوهر تا دیگه لازم نباشه برای پیدا کردن یه شوهر هر روز بساط صافکاری و نقاشی و قابلمه سازی به راه باشه

1_ يقه اولين خواستگار رو بچسبيد كه شايد تنها شتر بخت شما باشه.
2_ناز و لفت و ليس رو بذاريد كنار.
3_در معرض ديد باشيد، گذشت اون زمان كه مي‌گفتن: من اون دختر نارنج و ترنجم كه از آفتاب و از سايه مي رنجه
4_سن ازدواج رو بيارين پايين، همون 17 يا 18 خوبه. بالاتر كه برين همچين بگي نگي از دهن مي‌افتين.
5_تموم دوست پسراتونو تهديد به ازدواج كنيد، اگه موندن چه بهتر، نموندن دورشون رو درز بكشيد.
6_ دعاي باز شدن بخت رو دور گردنتون آويزون كنيد، يه وقت كتابشو دور گردنتون آويزون نكنيد كه گردن لطيفتون كج مي‌شه.
7_ پسر‌هاي فاميل بهترين و در دسترس‌ترين طعمه‌ها هستند، رو هوا بقاپيدشون.
8_ رو شكل و شمايل ظاهري پسرها زياد حساسيت به خرج نديد، پسرهاهمشون خوشگل، هستند. ( آره خب البته به خورده بیشتر زیر ابروها شو نوبردارن خوشگل تر هم میشن )
9_توي اجتماع بر بخوريد، با مردم قاطي شيد، با ننه صغرا و بي‌بي عذرا نشست و برخاست كنيد، همينا هستن كه شادوماد مي‌سازن واستون.
10_ يه كم به خودتون برسيد، منظورم آرايش و برداشتن زير ابرو و ريمل و پودر و سايه و كرم شب و روز و ماسك خيار و فر مژه و خط لب و خط چشم و… نيست. حداقل قيافه يه آدم رو داشته باشيد.
11_در پوشش دقت كنيد، لباس چسب و كوتاه فقط آدماي بوالهوس رو دورتون جمع مي كنه، يه پوشش سنگين و اندكي رنگين با حفظ معيارهاي دوماد پسند بهترينه.
12_مهمون كه مياد قايم نشيد، چاي ببريد، پذيرايي كنيد، خلاصه يه چشمه بياين كه بعله ما هم هستيم.
13_ سعي كنين از هر انگشتتون هفت نوع هنر بباره كه مامانه بتونه جلوي در و همسايه قر و قميش بياد كه دخترم قربونش برم اينجوريه و اونجوريه…
14_تا مامانه و باباهه مي‌گن دخترمون ديگه وقته عروسيشه مثل لبوي نپخته سرخ نشين و در بريد، در حركات و سكناتتون اين نظر رو تاييد كنيد و دنبالشو بگيريد.
15_بالاخره اگه خداي نكرده مي‌خواين جزو اون يك ميليون و هفت صد هزار دختر بي شوهر نباشيد (تازه اگه همه پسراي اين مملكت دوماد شن، كه نمي شن) هر چي داريد، رو كنيد، منظورم اعضا و جوارحتون نيست منظورم كمالات و هنر مندياتتونه.
16_ و اينو بگم كه از هيچ دوره زندگيتون به اندازه وقتي كه با نامزد محبوبتون زير سايه درخت توي يه پارك خلوت داريد معاشقه مي كنيد لذت نخواهيد برد، حالا به بعدنش كارندارم (منضورم رو تخت خواب نيستا).
17_اگه كسيرو دوسش دارين برين خواستگاريش (نكته: اين كار ريسكش خيلي بالاس اگه شازده بگه نه سوژه خنده 1 سال فاميلاتون رديفه).
18_حداقل يه 206 داشته باشين كه طرف به خاطر ماشين هم كه شده بياد 2تا بشين بده 9 ماه 3 تا بشين.
19_اون يارو كه با اسب سفيد ميادوبي خيال شين.
20_ اگه از همه كس قطع اميد كردين يه سر بياين اینترنت یه خورده خالی ببندین که خوشگل ترین دختر روی زمینید حالا بعدا اگه فهمید اشکال نداره….!!!!

اگه ناراحت شدید مذرت این مطلب رو من ننوشتم ولی مطمئنم که تجربیات یک دختر ترشیده است

اگر هنوز کافی نیست به این پست هم سر بزنید

  1. سمانه
    2010/10/14 در 15:44

    سلام

    به نظر من انسان هر چي كه براش پيش مياد ناشي از افكارشه اگه فكر كنه كه مي ترشه و كسي ديگه سراغش نمياد ،واقعا سرش مياد.نگراني وجود نداره ،چيزي كه زياده پسر.
    البته اين روزا پسر خوب كم پيدا ميشه ولي اگه ديدتو مثبت كني واميدوار باشي يه بخت طلايي گيرت مياد (شك نكن)

  2. دوست
    2010/07/06 در 14:06

    من به تو نياز دارم تو به من حميد جون.دوسسسسسسسسست دارم.

  3. دوست
    2010/07/06 در 14:03

    عاشقتم مي پرستمت مي خوامت.بووووووووس.تقديم به همه دخترها و پسرهاي ايروني.

  4. فاطمه
    2010/06/28 در 18:49

    حالم از مطالبتون به هم خورد واین را هم بدونید که شما پسرا ابتد ا منت می کشید چند بار به خواستگاری میآیید بعد ما دختر ها با فیس وافاده یه ایرادی به پیشونی شما میچسبانیم که از خجالت نه عاشق میشید وبه قول خودتون شکست عشقی می خورید

  5. ناشناس
    2010/04/30 در 20:29

    بعضي دخترا واقعا شانس میارن نه قيافه، نه تحصيلات و نه هیچی اما بهترين گزينه ممكن نصيبشون ميشه اما بعضي

  6. ناشناس
    2010/04/17 در 10:04

    توصیه ای دارم به همه ی دوستان اینکه که به جای ازدواج که وقت درجادن ورسوب شدن هست به فکر ادامه تحصیل وداشتن یک زندگی عالی باشن

  7. فاطمه
    2010/03/20 در 07:56

    ولی با این حساب ازدواج امر مهمم است که با بحث در اینجا نمیشه انرو توضیح داد به نظر من ترشیده باشید یا نباشید در اصل باید کسی را برا زندگی مشترک انتخاب کنید که حرف دلتونا در همه ی شرایط می فهمه و انسانیت سرش میشه و اگر غیر از این باشه همون ترشیده بمانید با عزت تر هستید

  8. فاطمه
    2010/03/20 در 07:26

    من دختر شاد و با نشاطی هستم و همه ی پسرها در یک برخورد با من عاشقم می شوند ظاهرم
    ای بد نیست ولی بیشتر عاشق رفتارم می شوندنه تنها پسرها بلکه دختر خانوم ها نیز در برخورد اول با من زود جوش می خورند می خوام بگم دختر خانومها زیاد خودتونا ارایش نکنید رفتارتونا اصلاح کنید پسرا عاشق رفتار خوش شما هستند ظاهر که هرکی به اندازه ی خود زیبایی داره

  9. فاطمه
    2010/03/20 در 07:17

    من دختری هستم 26ساله و کارمند بانکم از من تا حالا سه چهار نفری خواستگاری کردند که
    22 یا 23 یا 24 ساله بودند که همشون هم وقتی فهمیدن من 26 سالم تعجب کردند و پا پس کشیدند می خوام بدونم دیگه پسر 26 یا 27 ساله گیر نمی اد که از خویم کوچیکتر به خواستگاریم میاند واقعا نباید ناامید شد

    • younes
      2010/05/28 در 14:53

      che harfa

  10. بیتا
    2010/03/19 در 16:57

    من که تازه رفتم توی بیست وهفت سالگی الان دارم ارشد می خونم ولی از اینکه کلاس
    ذاشتم و خیلی خواستگارامو رد کردم و الا ن خیلی احساس تنهایی می کنم ولی الان دیگه اون خواستگارهانیستند و همشون زن گرفتند ولی هیچی بدتر از تنهایی نیست

  11. 2010/03/19 در 08:36

    خانم ها وآقایایون محترم لطفا»اگر حتی خواستیید شدت اعتراض خودتون را به جنس مخالف خودتون نشان بدین خواهش می کنم از کلمه های خشن ونا مهربانه استفاده نکنید. چون تجربه نشان داده که می توان اعتراض کرد اما با کلمه های مناسب ومودبانه پس بیایم از همین الآن سعی کنیم و تمرین کنیم تا زمانی که در این موقعیت قرار گرفتیم بتوانید از کلمه های شایسته ومناسب انسانهای با شخصیت بهره بگیریم. به همه شما خوبان افتخار می کنم /یاهو

  12. 2010/03/19 در 08:26

    لطفا» از کلمه دخترهای ترشیده ویا پسرهای ترشیده جدا»خودداری نمائید.چون این جمله ها ویا کلمه ها نه تنها مشکلی را حل نمی کنه بلکه مخاطب راازهمه متنفر می کنه. اگراین جمله را تغییر دادید یعنی نگرش وتفکر غلط خود را تغییر داده اید که این خود یک موفقیت است. دوستون دارم/یاهو

  13. 2010/03/19 در 08:15

    آقایان آقایان ،خانم ها خانم ها
    لطفا» تورا به خدا اینقدر نسبت به جنس مخالفتون بد فکر نکنید لطفا» کمی خوش بین باشید. با هم مهربان صحبت کنید ودست از لجبازی بردارید. مرد ها وخانم های یک مملکت با ید نسبت به همدیگر تعصب داشته باشند. خیلی وحشتناکه، که بعضی از مردهای ایرانی در ایران خواستگاری می رن وقتی با سختگیری های خانوادها مواجه می شن میرن کشور های دور بر زن غیر ایرانی میگیرن وبعضا» افتخار می کنند. متقابلا» بعضی دخترها شوهر های مورد علاقه خودشن پیدا نمی کنند میرن با خارجی ها ازدواج می کنند. بخدا بچه های ایرانی (پسر ها ، دخترها)هیچ دختری مثل دخترهای ایرانی نمی شه حتی اون دختر بد مرام ها وهیچ پسری هم پسر های ایرانی نمی شه حتی اون پسرهای بد، عزیزان من تجربه ندارین اگه می رفتین خارج وهمسر خارجی می گرفتین همه این چیز ها را متوجه می شدین. قدر دختر های ناز ومهربان وبا و فاه ایرانی (هرچند یه نموره غورهم می زنن)را بدانید اگر دختر ها ایرانی بعضی وقتها یک کارهایی بدی هم انجام بدن که خدای ناکرده به طلاق هم منجر می شه بعد از مدتی پشیمان می شن اما چون غرور دارن به روی خود نمی یارن وموضوع را پنهان می کنند. متقابلا» پسرهای ایرانی هم همینطورن. مردهای ایرانی خانم های ایرانی لطفا» در تفکرات خودتون ، در نگراش هایتان نسبت به یکدیگر تغییر بوجود بیارید. کمی با محبت به همه دیگه نگاه کنید ، کمی تعصب نشون بدین کمی گذشت داشته باشین کمی منصفانه به مسائل ومشکلات نگاه کنید. چون من از روی نوشته های پسر ها ودخترها در سایت ها متوجه شدم پسرها دخترها را موجودی هیولا فرض می کنند ودخترها مردها را موجوداتی خشن بی رحم وبی اعتماد تصور می کنند.بنظرم وقتی پسرها ودخترها آماده می شن برای ازدواج وبا هم صحبت می کنند باید ببین آیا واقعا» همدیگه را از نظر ظاهری واخلاقی می پذیرند بد راجب مشکلات خواسته ها عقاید دیدگاها با هم صحبت کنند.ببینین خانم ها وآقایون شماقبل از ازدواج هرچقدر شرط وشروط جلوی پای همدیگر بگذارید بازدر زندگی مسائلی پیش می آید که هیچ وقت تصورش را نمی کردید. آن موقع چه خواهید کرد.حتما» زندگیتان که با زحمت جفت جورش کردید یا فرزندانتان را مثل گوشت قربانی در درب دادگاها به اینطرف وآنطرف می کشید. می بینید فکرش را هم نمی کردید. ولی بلاخره به وقوع پیوست آنچه را که خیالش را هم نمی کردید. عزیزان ،بزرگواران قبل از ازدواج درحین زندگی زنان شویی وتا سران پیری برای رضای خدا فکر کنید،برای رضای خداتصمیم بگیریدوبرای رضای خدا عمل کنید اما این کافی نیست درست است برای رضای خدافکر می کنید وبعد هم تصمیم می گیرید ولی با ید اول زن ومرد با یکدیگرمشورت کنند بعد اگر به نتیجه نرسیدن هر دو با هم نزد کارشناسان دین برون واز آنها بخواهد که داوری نمایند وبه حل موضوع کمک کنند باور کنید ،باور کنید که مشورت با کارشناسان دین وروانشناسان بهتر از مشورت با پدر ومادرنتان حل می شود چون آنها فقط به فقط به منافه فرزندانشان می اندیشند نه به حل مشکل بوجود آمده.یکی دیگر از مشکلات مردها وزنهافکر کردن و تصمیم گیری در زمان عصبانیت است. که این خیلی خطر ناک است. عزیزان این را بدانیدهیچ فرهنگی وهیچ کشوری تاکنون نتوانسته 100 درصد100 ادعا کند که من مشکلات مرده وزنها را حل نمودم. اما می توانند بگویند که ما توانسته ایم مشکلات را به حداقل برسانیم یارسانده ایم. پس سعی ما باید این باشدکه مشکلات ازدوج وبعد از ازدواج را به حداقل برسانیم. در پایان یک موضوع را به کلیه متخصصین پیشنهاد می کنم لطفا در تمام شهرهای ایران یک موسسه با نظارت 100درصد دولت تاسیس شود وافرادی که در این موسسه کار می کنند می بایست افرادی بسیار پاک وامین باشند(ترجیحا»روحانیون) وکلیه دخترها وپسرهایی که کمی سن آنها، از موقع ازدواج آنها گذشته باشد به واسطه وحضور خانواده هایشان به یکدیگرمعرفی کنند واگر پسنددین کارها توسط خانواده ادامه یابد. معتقدم هرکسی در کشور اسلامی یمان بتوانند به حل مشکلات ازدواج خانم ها وآقایان کمک کنندپاداش آن حتما نزدخداوندمحفوظ خواهد ماند. باتشکر از همه شماخوبان یاهو

  14. moji
    2010/03/10 در 20:15

    با سلام به همه.. من فقط اینو میدونم که تمام مردهایی که ادعا می کنن زن نمی گیرن از اون اشخاصی هستن که اگه تمام زنهای عالم رو بهشون بدی بازم میگن کمه و به خدا میگن بازم از این سری موجود بازم خلق کنه !!

  15. مهدي
    2010/03/02 در 05:27

    ولي با همه اين اوصاف ما پسرها انتخاب ميكنيم ولي دختر ها انتخاب ميشوند

  16. زهرا
    2010/01/31 در 19:49

    اینا دیگه چیه باید مطلب رو دو طرفه می نوشتید یعنی آقایون جون عمشون زن نمی گیرن که انقدر ترشیده ترشیده می کنن

  17. امید
    2010/01/30 در 12:14

    نمونه این که در حالی که دوست د.خت.رام میدونن من با کسه دیگه ای هم هستم ولی بیخیال نمیشن بالعکس ما پسرا این نشد یکی دیگه

  18. امید
    2010/01/30 در 12:07

    دیدگاه تمامی کارشناسان برجسته دنیا(پسرا،اگر یه دختر تو این جمع پیدا کردین ایول دارین) تمامی این مطالب کاملا صحیح بود چون یه زمانی رسم بود پسرا برن جلو حالا قدرت دست ماست و باید تلافی پدران رو بکنیم .در مورد آخرین نکته این رو بگم که تجربه دخترای ترشیده نگیم بهتره بلکه بگیم آینده دخترای جوونه.حالا اگر کسی پیشنهاد در مورد ازدواج داره بده تا بررسی کنم همه چیزو بگه بدون کم و کاست یه آیدی هم بده برا تماس

  19. mahsa
    2010/01/11 در 12:21

    راستي چرا همهي پيشنهاداي رفاقت كه بهم ميشه همون دفعهي اول تبديل به خوهستگاري ميشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ دروغه اوني كه ميگه دخترا اينجورين و اونجورين نداره كه زن بگيره.يا انقد زشته كه دخترا محلش نمي دن.والااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

  20. mahsa
    2010/01/11 در 12:09

    ما دخترا شماهارو ديوونه كرديم.ميگيد نه؟؟؟؟؟؟ ok.يه روز بدون ما ميتونيد طاقت بياريد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ پس واسه چي اويزون ماييد؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!

  21. آریانا
    2010/01/02 در 14:23

    سلام نظراتون جالبه اما در مورد دخترها سخت در اشتباه واهی بسر میبریدول کنید این حرفای ساختگی رو همه پسرای که این حرفهارو میزنن مطمئنم که آمادگی ازدواج رو ندارن ودارن خودشون سرگرم میکنن یا شایددختری بدجوری سرکارشون گذاشته بعدآقا کاوان شماچقدر پرکار هستین بهتره یه اسپندبرای خودتون دود کنید چشم نخورید

  22. 9189824244
    2010/01/01 در 20:53

    salam.vaghan in harfa vase ma pesar dokhtarha zeshte va age khodai fekr konim ma pesarha ham ensaf nadarim aksare dokhtarha injori nistand .nemigam ke dokhtare bad vejod nadare ya pesare bad vejod nadarevali har kasi vasie khodesh shakhsiati dare nemishe ba didane chandta dokhtar in harfaro zad.

  23. میلاد
    2010/01/01 در 11:30

    ازدواج مثل دستشویی میمونه کسایی که بیرونن این پاواون پا میکنن برن داخل/کسایی که داخلن زود میخوان بیان بیرون (مردشوره هرچی دخترو ببرن/خدا ذلیلشون کنه به حق علی)

  24. 2009/12/30 در 12:08

    من هم با این نظریات موافقم بامن هم کسی ازدواج نم کنه ایول بابا دوستتدون دارم از مراغه

  25. سیمین
    2009/12/29 در 22:09

    پسرهاي ايراني انصافاً خيلي ادعاشون بالاست. و حتي بهترين دختر دنيا رو هم بهشون بدي واسشون کافي نيست. حتي اگر نشون بدن که راضي هستند، ته دلشون همش ميگن که مي‌تونستم مخ بهتر از اين هم بزنند. هر روز بهاين فکر مي‌کنند که فردا چگونه مخ يه دختر بهتر رو بزنند. يعني:
    هيچ دختري، هرچند بهترين، براي پسر ايروني کافي نيست
    دختراي ايرني انصافاً اصلاً تو اين تيريپ‌ها نيستند. به تخمي‌ترين پسر راضي ميشند. ولي همين پسر ت/خ\مي رو کاري مي‌کنند که واسشون بشه بهترين مرد دنيا. دمار از روزگار پسر بدبخت درميارند. هر چه‌قدر هم پسره سعي کنه که بهتر بشه، هر روز ليست ايرادهايي که داره و بايد درست بشه از طريق تلفن يا حضوري و حتي اين ايميل بي\‌ناموس، به پسر بدبخت ارسال ميشه.
    هيچ پسري،هر چقدر بهتر بشه، براي دختر ايروني حتي «خوب» نيست

  26. مریم
    2009/12/12 در 22:50

    دخترا اصلا به این حرفا توجه نکنید
    من مریم 24 ساله از تهرانم
    لیسانس کتابداری الانم میخوام برم کتابخونه ی وزارت کار کنم
    سعی کنید اول دستتون بره تو جیب خودتون بعد
    چیزی که زیاده شوهر
    من آمار دقیق دارم که پسرا بیشترن
    تازه خدا نگه داره مردای خارجی و که عاشق ما دخترای شرقی مخصوصا ایرانیان
    سعی کنید مستقل شید دوست
    الان مردا نمیتونن به تنهایی از پس زندگی بر بیان
    من که میگم جوونیتون و بکنید کار پیدا کنید بعد ……….
    من بهتون قول میدم نمیترشید

  27. 2009/12/03 در 13:06

    آقاپسرازیادی شلوغش نکنین.اگه دخترخوب کم شده درعوضش پسرخوب اصلاوجود نداره/18ساله

  28. فافا
    2009/11/22 در 18:42

    دنیا را بد ساختند .آن کسی را که دوستش داری دوستت ندارد .کسی که تورا دوست دارد تو دوستش نداری .وآنکه تو دوستش داری و اوهم دوستت دارد به رسم و آیین زندگی بهم نمی رسندواین رنج است زندگی یعنی این

    • دانشجو
      2009/12/15 در 05:38

      چی بگم نگو

  29. 2009/11/14 در 10:22

    منم شوهرمیخوام

    • ناشناس
      2010/02/01 در 08:02

      salam

  30. مهسا
    2009/11/14 در 10:19

    من1دختر20ساله دانشجوی ترم5فیزیکم چراهیچکس ازمن خواستگاری نمیکنه قدم158ووزنم56کیلو

  31. مهسا
    2009/11/14 در 10:15

    من دختری20ساله ام ودانشجوی ترم5فیزیکم قدم158ووزنم56کیلو چراهیچ پسری منوبرای ازدواج دوست نداره

    • mahsa
      2010/01/11 در 12:14

      شايد زشتي؟! سايدم چاقي!؟ كدوم؟؟؟؟

  32. حسین
    2009/11/06 در 14:36

    به نظر من هر چه زودتر ازدواج کنید بهتره

  33. رها
    2009/11/06 در 09:20

    شما پسرا خودتونو…میکنید واسه هردختری (هر) طلبکارم هستید؟لابد دخترا ترشیده میشن پسرا مربا؟!یه بار یه آقایی تو یه سایتی زیر عکس هنرپیشه زیبایی کامنت گذاشته بود که میخواستی با این همه افکت زشت باشه؟ و جالب بود عکس خودشم پایین زده بود بگین چه شکلی بود؟به خدا قسم چاق و کچل و زشت.الهی شکر که اعتماد به نفس کاذبتون زیاده وگرنه پکیده بودین تا حالا.جناب جو جو دومیشه.

  34. رها
    2009/11/06 در 09:12

    حالا آدم ضایعی هستی بهت زن نمیدن عقده ای نشو برادر .بالاخره یکی هم هست که به نازیبایی سیرت و صورت تو باشه تا باهاش جفت شی.خدا از هر قا… 2 تا آفریده.بالاخره احمق احمقو میجوره.

  35. حديث
    2009/10/26 در 10:31

    ببخشيد فلسفه ي ترشي و ترشيدن چيه؟(من با نظر alex موافقم. بابا جمع كنيد ديگه حالمو به هم زدين

  36. متروک
    2009/10/23 در 05:55

    می دونی چیه من یکی از این دخترهام ولی هیچ وقت از این زاویه بهشس نگاه نکردم ولی یه ضرب المثلی هست که میگه مهره کوره رو زمین نمی مونه

  37. 2009/08/26 در 18:32

    مطالب جالبی بحث میکنید

  38. mehdi
    2009/08/19 در 18:06

    مگه نونتون کمه/آبتون کمه
    زن گرفتنون واسه چیه
    مهدیم دانشجوی سال دوم زمین شناسی

  39. dorsa
    2009/07/29 در 10:07

    پسراحق دارن اينطوري در مورد ما دخترا قضاوت كنن اخه تا وقتي دخترا خودشونو ارزون ميفروشن خوب معلومه ديگه…..به عبارتي تا وقتي شير هست كي ميره سراغ گاو

    • ناشناس
      2010/03/20 در 07:01

      این ضعف پسراست که تا وقتی یه دخترا می بینند بی جنبه گی در میارند و دوست دارند
      دفعه ی اول که دخترا دیدن بخورنش حالا هر چی هم دختر سر ئ سنگین باشه

  40. 2009/07/20 در 15:33

    با سلام به تمام دوستانم نظرات همتون خوبه ولی خواهشن راهکار بدید.
    از تمام دخترها و پسرها میخوام به زندگی مثبت بیندیشن و امید خودراازدست ندند.
    امیدوارم بتوانم کمکی کنم .
    ردپا
    تصویری داشتم خیال کردم که در ساحل درِِِِِِِِِِِِِِیاباخداقدم میزنم
    در آسمان تصویری اززندگی خوددیدم هم جا دورد پادیدم
    وقتی در اخرین تصویرزندگیم بروی شنهانگاه کردم تنهایک رد پادیدم
    ازخداپرسیدم خدایافرمدی که به تو ایمان اورم
    هرگزتنهایم نخواهی گذاشت چرا در سخت ترین مواقع زندگی ردپایی ازتونمی بینم
    فرمود: فرزنده عزیزم تورادوست می دارم
    وهرگزتنهایت نگذاشته ام نخواهم گذاشت اگردرسخت ترین اوقات فقط یک ردپا می بینی
    ان ردپای من است که تورا بدوش کشیده ااست

  41. گابریل
    2009/07/17 در 21:39

    موفق باشی

  42. سمیه
    2009/07/13 در 12:45

    پسرخوب واقعا پیدانمیشه نه اینکه نشه ازهر10نفر 1 خوبه دخترا هم هیچ دست کمی از اونا ندارن منظورم توی این زمونه است ولی بازم امیدوارم همه دخترا وپسرا به خواسته هاشون برسن بلاخره اگه هردو بترشن هیچ ناامید نشن چون روزی اونا هم ازدواج می کنن من باچشمای خودم چندین مورد دیدم

  43. یاسمن
    2009/06/18 در 21:23

    خوش به حال خودم که نامزد دارم

  44. Abolfazl
    2009/05/27 در 17:23

    kheili khandidim

  45. امیرحسین
    2009/05/22 در 07:13

    الهام خانوم برات دعامیکنم.حیف که خودم یکی دیگه را میخوام وگرنه میومدم خواستگاریت!!!

  46. سهیل
    2009/05/17 در 05:29

    دخترای دم بخت باید کلاس رو فراموش کنن چون با کلاس گذاشتن ممکنه ترشیده بشن

    در ضمن به دوس.بسر اولیشون بچسبند ……

    • نگین
      2010/02/08 در 09:37

      منظورت از کلاس چی هستش؟ میشه واضح تر بگی؟ نمیفهمم چرا شما پسرا فکر میکنید اگه یه دختر بخواد به یه سری اعتقاداتش پایبند باشه،معنیش اینه که داره واسه شما کلاس میذاره!!!!!! بابا ول کنید این حرفهای خام و آبکی رو!!

  47. 2009/05/10 در 10:23

    خیلی خیلی بی مزه هستید فکر کردین چه خبره که این همه وراجی کرده ید حیف که در دسترس نیستید واگرنه بهتون نشان می دادم که دیگر این قدر کوته فکر نباشید.
    واقعا در این جامعه جای تاسف دارد که این قدر جوان بی کار داریم و پی این می روند تا از مغز متفکر خود 4 تا جمله تراوش بدهند . 4 تای دیگر را بخندانند آبا تا حالا به خودتان ووضع خودتان فکر کرده اید شاید هزاران هزار بار از خدا خواسته باشید که ای کاش این وضعیت شما نبود. کمی فکر کنید

  48. زینت خانوم
    2009/04/18 در 05:22

    به نظر من دخترا تو امر ازدواج فقط به فکر صداقت مردا باشن پسرا هم فقط به فکر نجابت یه لحظه تمرکز کن و فکر کن ببین واقعا اگه اینا باشن به ئنبا هیچ خصوصیت دیگه نمی خواد بگردی . از طرف دیگه خداوند هیچ وقت بندشو عذاب نمیده اگه یه چیزی نمیشه مصلحت اونه نه ناز کردن بنده هاش برای انجام نشدنش .ای سی اونی که بلکم گری در میاره و خوش بالا میگیره

  49. كاوان
    2009/04/14 در 02:38

    سلام دوستان
    تا الان 14 بار از دخترها درخواست ازدواج كردم اهل دخ-تهر با=ز6ي و … هم نبوده و نيستم ظاهرم هم خيلي خوبه نميدونم تحصيلات دانشگاهي بالايي هم دارم هر بار خواستگاري رفتم تنها چيزي كه از من پرسيدن كار و ماشين وخونه و… بود طرفهام تو خوابم بهتر از من نمي ديدن اما از همون سوالات اوليشون فهميدم به درد زندگي نميخورن چون نه از اخلاق و نه از شخصيتم پرسيدن و نه از انسانيتم چرا؟؟؟؟؟؟؟ راست و حسيني گفتم دانشجوي … هستم خونه و ماشين ندارم براستي ملاك انسانيت و تنها سرمايه زندگي همينهاست؟؟؟ تحصيلات و شخصيت و انسان بودن سرمايه نيست ؟ پول در اوردن از راه حروم خيلي سخته؟؟ نه والله انسان بودن و به حق خود قانع بودن و حلال زندگي كردن خيلي سخته .
    نكته ديگه الان بنده دوباره ادامه تحصيل ميدم چند وقت پيش خانمي خيلي سرراهم ( شايد ناگهاني) سبز ميشد و از رفتارهاشون فهميدم كه به من علاقه دارن رفتم دانشكدشون خواستگاري تازه خانم فرمودن ازدواج كردن براستي اين اوج ساديسم نيست ؟؟ نميدونم چرا بعضي از خانم ها اينقده مريض تشريف دارن كه بعد از ازدواج مثه دختراي دم بخت رفتار ميكنن و حتي حلقه شون رو دست نميكنن كه كسي رو جذب كنن و بعد بگن ازدواج كنن تا اينجوري خودشون و كمبوداشون رو ارضا كنن شايد از كمبود محبته كه ميخوان بدونن هنوزم خواهان دارن يا نه؟

    • tandise tanhaei
      2009/04/22 در 14:06

      salam kamelan ba nazareton movafegham

    • tandise tanhaei
      2009/04/22 در 14:08

      man nemidonam dostanam ham in harfaro mizanan vali magar nemidonan to zendegi sedaghat va dost dashtane ke khoshbakhti miare na pol……..

    • tandise tanhaei
      2009/04/22 در 14:13

      albate torshidegi ham vojod nadare chon on dokhtar khastegar dare vali pesar arezohasho nemitone peyda kone

    • 2009/05/10 در 10:33

      با سلام از قدیم گفته اند جا تا بشناس پاتا بزار. همه کس این طوری نیستند بعضی ها ملاکشان تنها ایمان طرف مقابل و احترام وی به پدر ومادرش است اگری شخصیتی ایمان داشته باشد همه چیز بدست می آود خانه وماشین و تحصیلات وکار هیچ کدام برای انسان خدا نمی شود البته همه را خدا می دهد وخودش هم می گیرد. چون زندگی به این راحتی ها نیست وتنها خواستگاری و جواب بله گرفتن نیست. برفرض که بله را هم گرفتی بعدش چی خشت خشت زندگی را باید بگذاری و بسازی ولی اگر ایمان نباشد چه می شود شاید این حرفها خیلی کهنه باشد ولی بنده که کارشناس کامپیوترم و در سرتاسر این کامپوتر دنبال مطلب می گردم ومی خوانم هیچ چیز به اندازه خدا می تواند کمک انسان کند.
      پس بهتر است که زیاد سخت نگیرید.

    • نگین
      2010/02/08 در 09:48

      سلام دوست عزیز کاوان،در جواب پیام شما میخوام بگم که،همه دختر خانومها یجور نیستند درسته که شما 14 دفعه رفتید خواستگاری ولی متاسفانه شما گزینه هایی رو انتخاب کردید که شناخت درستی از زندگی و ازدواج نداشتن،زندگی با ارزش تر از این حرفهاست که آدم بخواد با مادیات اون رو بسنجه،مادیات خوبه،خیلی هم خوبه،برای خوب زندگی کردن وجودش لازمه ولی همه ی زندگی نیست.امیدوارم بتونی کسی رو بعنوان همسفر زندگیت انتخاب کنی که به معنی واقعی و عمیق زندگی پی برده باشه.

    • نازنین
      2010/05/01 در 16:31

      آقا کاوان من برعکس سایر دخترا ازاین حرفتون واقعاخوشم اومد و حرفاتونو تاییدمیکنم وخیلی خوشحالم که هنوزکسایی هستندکه به فکر حرام و حلالند.واقعا امیدوارم کردین.

  50. وحید
    2009/04/07 در 08:19

    طبق اطلاعات سازمان ملی جوانان جمعیت خانمها رو به فزونی است طوری که تا 10 سال اینده 1 0(پسر)به 3(دختر )میشه حالا خانمها به هر راهی هم که شده باید منت ما اقایونو بکشن شرمنده اطلاعت من از منبع موثق هستش اگه بخواین براتون میفرستم

  51. 2009/03/18 در 09:45

    سلام خیلی مسخره بود
    اولا شما پسرا که از خداتونه با یه دختر حرف بزنین دیگه چرا از این حرفای مسخره می زنین؟
    این مطلبی که نوشتین بیشتر در مورد پسرا صادقه تا دخترا
    من پسرای زیادی رو می شناسم که دنبال زن می گردن ولی گیرشون میاد.
    خودم پسرایی رو می شناسم که از خداشونه یه کلمه باهاشون حرف بزنم
    پسرا این چیزا رو می نویسن تا یه کم به خودشون امیدواری بدن و دلشون خوش بشه ولی با این حرفا فقط دارن خودشون رو گول می زنن

  52. محمد
    2009/03/11 در 16:00

    دمتون گرم دادا نوکردم من بچه اصفانم کمکی بزرگی کردی
    خلاصه جیگرمون وازنجیده کردی

  53. سعيد
    2009/03/10 در 09:29

    سلام به همه ي دوستان عزيز
    به نظر من ازداوج مثل يه ميوه ي خوشمزه است كه اگه تو اون زمان تعيين شده نري سراغش مي گنده اگه زود تر هم بري كاله .
    پس تو تزدواج كردن اول به خودتون نگاه كنين ، ببينيد چقدر مسئوليت پذيري داريد . چقدر صبر و چقدر گذشت داريد . هر چقدر اين خصلت ها تو شما قوي تر باشه زندگي موفقي خواهيد داشت و اگه كم باشه هموم بهتر كه آدم مجرد بمونه و نه خودشو اذيت كنه نه ديگران رو .
    والسلام
    به اميد اينكه مردمي با گذشت باشيم

  54. جوجو
    2009/03/06 در 13:26

    من اخرش نفهمیدم شوهر میدن یا شوهر میکنن؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    یکی به من بگه..

    • نگین
      2010/02/08 در 08:23

      هیچ کدوم عزیزم ،نه شوهر رو میدن،نه شوهر رو میکنن. فقط ازدواج میکنن!!!!!!!!!

  55. 09361195799
    2009/03/02 در 04:28

    دورغ ميگه
    باور نكنين

  56. محسن
    2009/03/02 در 04:27

    تازه اينشو ندين
    يه نمونه واقعي

    هر روز صد بار با من تماس ميگيره و خودشو لوس ميكنه
    09361195799 و بعدش بگمونه خودش مي خواهد بياد خواستگاري من

  57. فرشته
    2009/02/28 در 14:40

    سلام خدمت تمام دوستان
    در مورد ترشیدگی باید بگم بهتره که بترشید و از مجردیتون لذت ببرید تا اینکه ازدواج کنید و عذاب عالم بریزه توسرتون برید خدا رو شکر کنید که مجردید
    پسرا ارزش ازدواج رو نمی دونن فقط به فکر خودشون و منافعشونن

  58. mahsa21
    2009/02/22 در 13:19

    دختر ها اگه خودشان بخوان ازدواج میکنند همه چیز به فکر ادم بستگی دارد اونهایی که ترشیدن یا خودشون نخواستند یا فکر می کردند کسی دیگه سراغشون نمیاد . من اینطور فکر میکنم

    • ناشناس
      2009/05/29 در 18:24

      ولی من اینطور فکر نمی کنم دختری هستم 32 ساله دارای مدارک عالی کارمند از نظر ظاهری بد نیستم یه کمی جذاب ولی تاکنون هیچ مور د ی در حد خودم پیدا نشده علت چیست . ضمنا همه دوستان و اقوام با موقعیتی من دارم تعجب میکند که چرا تا حالا ازدواج نکردم

      • 2009/10/21 در 20:51

        با سلام اگر کمی توقعات خود را پایین تر بیاورم و از اون بالا بیایم پایین و دست یکی رو (اگر کسی رو در حد خود نمی دانیم ) بگیریم و با خود همراه کنیم تا آن نیز به ما برسد و ما نیز به آنچه می خواهیم برسیم موفق باشید

  59. عاطفه
    2009/02/21 در 06:23

    متن بالا خيلي خوب بود البته ما كه ترشيده نيستيم ولي حالا جالب بود نمي دونم چرا پسر ها بيشتر امدن اين متن و خوندن بماند ديگه

  60. vahid
    2009/02/19 در 02:44

    بیا عزیزم من شوهرتم از من بهتر کیو می خوای پیدا کنی

    • ناشناس
      2010/02/25 در 19:46

      مهسا :

      منم شوهرمیخوام

  61. شیدا
    2009/02/18 در 15:41

    دخترا وپسرای عزیز به نظره من ما خودمون این حرفا رو می سازیم هر کسی همون زمانی که به دنیا میاد ستاره ی بختشم به وجود میاد فقط بعضی از ما وقتی به سن 21-22 سالگی میریسیم فکر میکنیم دیر شده یا وقتی که میبینیم دوستامون که همسنه خودمونن ازدواج کردن فکر میکنیم که دیره وما باختیم در صورتی که برنده اصلی ما هستیم که میتونیم از تحصیلات وزندگی مجردی لذت ببریم البته من با ازدواج مخالف نیستم ومعتقدم هر کسی نیاز به کس دیگه ای داره که خلا اونو پر کنه ولی همه چی به وقتش- به امیده خوشبختی تمامه جوونا-

  62. شیدا
    2009/02/18 در 15:14

    دخترا و پسرای عزیز به نظر من ما خودمون همه این حرفا رو میسازیم هر کس همون زمانی که متولد میشه ستاره ی بخت اون هم بوجود میاد ولی مشکله اساسی جامعه ی ما اینه که جوونا خصوصا دخترا وقتی به 20-21 سالگی که میرسن فکر میکنن دیر شده وقتی میبینن دوستاشون که همسن خودشونن ازدواج کردن فکر میکنن که از بقیه عقب موندن و باختن در صورتیکه برنده اصلی اونا هستن که میتونن از تحصیلات و زندگی مجردی لذت ببرند البته من با ازدواج مخالف نیستم ومعتقدم که هر کسی از نظر عاطفی نیاز به یک همدرد داره تا بتونه خلا خودشو پر کنه ولی به نظره من همه چی به وقتش –
    به امیده خوشبختیه تمامه جوونا

  63. سیما
    2009/02/18 در 09:04

    حالا از شوخی گذشته از همتون خواهش میکنم تا به یه جایی نرسیدید ازدواج نکنید فاجعه ای رخ نمیده ولی از بس درگیر حل مشکلات میشی عشق از سرتون میپره هیچکس نه دختر نهپسر نترشیده خده برای هر کس جفتی افریده به چیزهایی که از زندگی میخواهید فکر کنید تا بعد که قصد ازدواج داشتید ببینید همسر شما حاضر به پذیرش شرایط شما با این شرایط هست یا نه تا از این بابت مشکل نداشته باشید اقا پسرایی که اماده اید ما دخترها رو بشناید جدا عرض میکنم ما غیر از یه قلب پاک و مهربون و یه جو جنم از پسرا هیچی نمیخوایم مهریه بالا برای دخترایی که استقلال مالی ندارند فقط حکم یه پشتوانه رو داره اگه نامرد نیستید از این مهریه ها نترسید دخترا مهربون تر از این حرفها هند البته هم دختر هم پسر خوب و بد دارن من هم به عنوان یه دختر به خیلی هز پسرا بی اعتمادم چون تعریف بوالهوسی خیلیا راشنیدم ودر مقابل مردونگی خیلیای دیگه رو شاد باشید زندگی میگذره حیفه به خدا تو زنگی مشترک هم حساب من وتو نیت منو تو ماییم باشه گلهای من زنده و سربلند باشید منم زیاد سنی ندارم مثل اقا هومن ولی 21 سالمه

  64. سیما
    2009/02/18 در 07:59

    خواهران من برادران من گوش کنید سر چی نزاع میکنید اگه ما دخترا باپر توقعی ترشیده میشیم شما پسرها هم پیر پسر باقی میمونید تا یه روزی مجبور میشید به توقعات بی حد ما تن در دهید .بله عزیزان اینچنین است که ما دختر ها نمی ترشیم واین شمایید که برای ما شایعه ساختید تا از این حرفها به نفع خودتان سود ببرید …………………..پوزتونو زدم نه؟ پیر پسرای ترشیده هاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاها

  65. 2009/02/09 در 10:53

    الهام خانم شوهرت باید چند کیلو باشه و چند سانتمتر قد و وزنش را می گما اشتباه فکر نکنییییییییی

  66. 2009/02/09 در 10:51

    خدا همه دخترها و پسرها را شفا بدهد:در بحث ترشیدگی باید گفت که اون خودش به چند دسته تقسیم میشه 1-درجه بالای ترشیدگی ترشی 7 ساله(دکترا ترشیدگی)2-ترشی 5 ساله(فوق لیسانس ترشیدگی)3-ترشی 3ساله(لیسانس ترشیدگی)4-ترشی دو ساله (فوق دیپلم ترشیدگی) 5-ترشی یه ساله(دیپلم ترشیدگی)——یعنی عزیران زیاد درس نخونید بعد دیپلم برید شوهررررررررررررر

    • نگین
      2010/02/08 در 10:20

      آقا رسول حالا که اینقدر به مغزت فشار آوردی،خدائی بگو درجه ترشیدگی جنابعالی چنده؟؟؟ حیفه،بگو ما هم فیض ببریم.

  67. سام
    2009/02/07 در 21:17

    سلام به همگی خیلی جالب است یک نصیحت مشکل ترشیدگی از خودمونه پس دیگران تهمت نزنیم خودمان سعی کنیم مشکلمان را حل کنیم با نظر سمیره موافقم الهام خانم همین روزها شوهر گیر میاد

  68. راضيه
    2009/02/07 در 14:14

    اگه واقع بين باشيم ميبينيم كه خيلي از پسرها هم مي ترشن

  69. الهام
    2009/01/27 در 21:10

    من شوهر میخوام

    • alireza
      2009/02/25 در 22:50

      من هم ميخوام

    • امیرحسین
      2009/05/22 در 07:02

      الهام خانوم من برات دعا میکنم.حیف که خودم یکی دیگه را میخوام وگرنه خودم میومدم سراغت!!!

    • 2009/06/21 در 20:23

      من می خواهم زن بگيرم ؟ كی شوهر مي كنی ؟

    • ناشناس
      2010/03/05 در 09:00

      الهام :

      من شوهر میخوام

  70. mahak
    2009/01/23 در 17:30

    ham matlab jalebe ham nazarate hame dostan,az hameie dostan mamnoon,khaste nabashi agha reza,khaste nabashi agha arash

  71. 2009/01/17 در 16:20

    خیلی جالب بود کلی حال کردیم با بروبچ کلی خندیدیم(علی ساسان حمید اشکان_ممنون babay

  72. 2009/01/17 در 11:11

    به نظر من ترشیدگی معنی نداره برا ی دختر خانمها. ازدواج هم برای هرشخصی وقتی داره یکی ممکنه 30سالگی ازدواج کنه یکی ممکنه 20سالگی ازدواج کنه.

  73. فرزانه
    2009/01/16 در 08:16

    سلام اگه هدف اغاز یه بحثه منطقیه: به زندگی که ازدواج رو هم شامل میشه اشاره میکنم.ظاهر جامعه منظورم شمایل ادماش (دخترا وبسرامون)میتونه به هممون ثابت کنه که چه خوب تونستیم برتریهای انسانیت رو به زوال بکشیم و خودمونو تا حد سرگرمی برای هم بایین بیاریم.بعضی نیازها و بستیهای جسم ما رواسیر خودش کنه.
    همه مارو به چشم ایرانیا نگاه میکنن بس تغییر یک نفر موثر نیست.
    ازدواج به دنباله اشتراک اهدافو افکارو رفتار ادماست.اغلبمون بد شدیم اما چون فکرمون هنوز خوبیرو دوس داره دنبال بد مشترک نمیگرده.اگه زود ازدواج کردن برای تولید نسل بشر که هیچ در غیر این صورت هر کار به موقش .زمانش اون روزه که ما ادما و نسل ما تکامل لازم برای نقشه جدیدشو داشته باشیم.در غیر این صورت همون بهتر که با مجرد موندنمون نسلمون نابود شه.
    هدفم از حرفام تلنگر بود اگر موفق بوده باشم.دوستون دارم قدر خودتونو بدونین.خداحافظتون.

    • ناشناس
      2009/03/09 در 09:03

      بابا منطقی خانم واقعا گل نوشتی نمی دونم کیم

  74. saeed
    2009/01/08 در 22:10

    سلام دوستان
    سلام دوستان

    اقاپسرايي كه كمي ازدختراحمايت كردين برين خجالت بكشين معلومه كه زن ذليلين اينجوري اگه ادامه بدين درزندگي شكس خاهين خورد پس اقتدارتونو حفظ كنين شمايه مردين
    ضمناازمشكلات مالي هم نترسين چون خدا خودش اينوتوقران سوره نور تضمين كرده والبته تجربه هم ثابت كرده ودختراهم بدونن اگه سنشون از20رفت بالا وهنوز ازدواج نكرده بودن به ترشيدگي خيلي نزديك شدن ضمنااگه فكرميكنن دوس پسرشون مياد خاستگاريش صددرصد اشتباه ميكنن چون اكثرپسرا سراغ دختري كه مثل كاسه همگاني ميمونه نميرن پسرا غيرت دارن شماهم حياداشته باشين تادينتون محفوظ بمونه وحرف اخر دخترا مثل ماهي ليزند توصيه ميكنم ليزيه خودشونو حفظ كنن. گودباي.

    • نگین
      2010/02/08 در 10:27

      بپا چشم نخوری با این همه غیرت!!!!!!!!!!!!!!!!آقا سعید لطفا تند نرو! خیلی توپت پر بود پسر!بیچاره دختری که همسر تو میشه.

    • فاطمه
      2010/03/20 در 07:38

      سلام اقا سعید من تا حالا هر پسری بهم پیشنهاد دوستی داده رد کردم چون می دونم زات پسرا خرابه بعد از مدتی خوشی می زنه زیر دلشون و دختر را با کلی وابستگی به خودش رها می کنند در اینجا فکر می کنند اخر شاهکاریشونه ولی فکر نمی کنند که اه و ننفرین دختر تا ابد پشت سرش خواهد ماند

  75. saeed
    2009/01/06 در 07:34

    سلام دوستان
    اقاپسرايي كه كمي ازدختراحمايت كردين برين خجالت بكشين معلومه كه زن ذليلين اينجوري اگه ادامه بدين درزندگي شكس خاهين خورد پس اقتدارتونو حفظ كنين شمايه مردين
    ضمناازمشكلات مالي هم نترسين چون خدا خودش اينوتوقران سوره نور تضمين كرده والبته تجربه هم ثابت كرده ودختراهم بدونن اگه سنشون از20رفت بالا وهنوز ازدواج نكرده بودن به ترشيدگي خيلي نزديك شدن ضمنااگه فكرميكنن دوسا پسرشون مياد خاستگاريش صددرصد اشتباه ميكنن چون اكثرپسرا سراغ دختري كه مثل كاسه همگاني ميمونه نميرن پسرا غيرت دارن شماهم حياداشته باشين تادينتون محفوظ بمونه وحرف اخر دخترا مثل ماهي ليزند توصيه ميكنم ليزيه خودشونو حفظ كنن. گودباي.

  76. رضا
    2009/01/05 در 21:56

    سحر خانوم هز چه نظر میگید پسرا هرزه گری میکنن؟؟؟منظورتون چیه؟؟سوالم اینه که چرا خانوما با دیدن شوهرشون با کس دیگه عکس العمل شدیدی از خودشون نشون میدن؟؟؟

  77. لیلا
    2009/01/05 در 21:54

    سلام من خودم 29 سالمه ولی هیچوقت بدون خواستگار نبودم و نمی دونم چرا شما فکر تون تو عهد … مونده اگه یه دختری ازدواج نمی کنه علتش این نیست که حتما عیبی داشته و باید به هر روشی شد خودشو به یکی بندازه از خود تعریف نباشه ولی من از هیچ لحاظ کمبود نداشتم تنها دلیل ازدواج نکردنم فقط پیدا نکردن مورد مناسب بود. به خدا جنگ تمو م شده ولی کسی نمیدونه وقتی جوانهارو خاک کردند دخترانی که متولد 55 -47 بودند باید با چند سال از خودشان بزرگتر یا همسن خودشان ازدواج میکردند خیلی از دخترارو میشناسم که تو این سن ازدواج نکردند و تنها دلیلش این بوده که موردش وجود نداشته و این دختران الان کلی مشکل دارند در ضمن باید نگاه مسخره مردم را هم تحمل کنند دولت ما نمیدونه این دختران قربانی همون جنگ هستند مرده ها مردند وای به حال اینها که مانده اند و تاوان آن جنگ که باعث شده تعادل دختر و پسر به هم بخوره را برای یک عمر میدهند به قیمت این که هرگز مادر نخواند بود هرگز همسر نخواهند بود هرگز حس خوب خانواده داشتن را نخواهند کشید آیا اینها هیچ حمایتی مانند شهدا ،جانبازان و ….نمی خواهند دولت ما که خواب نیست !!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  78. جواد
    2009/01/05 در 07:51

    دختراارزون شدن يه آب خوردن اونايي كه دختردارن ازقصه مردن ………..

  79. ادریس
    2009/01/04 در 07:35

    سلام
    اقایون مطمئن هستند که با ازدواج فقط بار اضافی پیدا مکنند پس خانم هاترشیده می مانند
    اینا مال دهه اول وقوع ترشیدگی بود حالا هر مرد عاقلی همه
    این تر فند ها را به کلی میشناسد و دنبال عکسشه

  80. بهار
    2009/01/01 در 19:13

    سلام.منم این مطلبو دیر خوندم ولی باید بگم که ظاهر اصلا مهم نیست مهم باطن یه دختره. من ییه دختره 20 ساله هستم که تا دلتون بخواد تیپ میزنم و خدا رو شکر اینقدر نعمت خدادادی دارم که دهن همه رو ببندم ولی ته حالا یه دونه bf هم نه داشتم نه خواهم داشت…چون پسرا حتی لیاقت ندارن دختر نگاشون کنه چه برسه…

    • نگین
      2010/02/08 در 10:35

      دمت گرم بهار جون! کلی کیف کردم،ولی خودمونیم ها خدا وکیلی همه پسرها بد نیستن!! ما پسر خوب زیاد داریم،ولی ای ول به تو که bf نداری،من اعتقاد دارم که یه دختر خوب،بدون شک یه پسر خوب نصیبش میشه.

  81. آرزو
    2008/12/31 در 12:26

    بابا بي خيال ازدواج درس ودانشگاه رابچسب ولي خدايش هم دختر خوب و بيشتراز آن هم پسر خوب كم شده ولي هممون مي تونيم با پايين آوردن توقعات عاشق كسي كه قرار باهاش ازدواج كنيم بشيم چه آقا پسرا چه دخترخانم هاي گل حالا بريد سردرستوت كه ممكن 10ترمه بشين
    20ساله

  82. آرزو
    2008/12/31 در 12:11

    سلام نمونه سوال هايي كه گذاشتين باز نميشن لطفا واسم ايميل كنيد خيلي لازم دار م

  83. آرزو
    2008/12/31 در 12:03

    سلام من ترم 5رشته ITهستم لطفا واسه ارشد اين رشته تو شاخه امنيت وشبكه ومديريت راهنمايي كنيد

  84. 2008/12/29 در 21:42

    من اصلا دعوا ندارم فقط مي تونم بگم هم پسر خوب خيلي كمه هم دختر خوب
    بلاخره هم هركسي به هم كفو خودش مي رسه خوب با خوب بد با بد
    يا به قول معروف كبوتر با كبوتر باز با باز

  85. سحر
    2008/12/28 در 10:39

    دختر ختنم ها بهتر اینه که آدم ترشیده بشه تا با یه آقا پسر دوست بشه و همه چیزشو ارزون بفروشه یا باهاش ازدواج کنه و یه عمر اسیر هرزه گری هاش بشه میدوونین مشکل کجاس دخترا ارزون شدن و پسرا هم که نه نمیگن.
    در قدیم به اونایی سنشون 30 میشد میگفتن ترشیده این کلمه مرد الاان به دخترایی که ازدواج نکردن و قطعا دوست هم نشدن میگن پاک میگن کمیا میگن فزشته.

  86. ebi
    2008/12/24 در 23:08

    به قول مرحومه مهستی:

    دنیا که این جوری نمی مونه همیشه ! یه روز می یای می گم نمی خوامو نمی شه!……
    خیال نکن ……..!
    یه روز می یای سراغم که خیلی وقته رفتم…..!

    یا به قوله خودم:

    زید آدمی عزیز است غنیمت شمریدش صحبت که…….!

    حالا خودتون جاهای خالی رو با کلمات مناسب پر کنید(2 نمره)

  87. رضا
    2008/12/23 در 22:21

    Dear gairls:

    how shoud you find hasband???Is ther any good man??s

    • نگین
      2010/02/08 در 08:36

      agha reza shoma nemikhad negarane dokhtara bashid ke chetor mitonan hamsare morede nazare khodeshono az beine in hame gorg peyda konan?doroste hastand 2khtarai ke kheili arzon khodeshono mifroshan vali faramush nakonid ke hameie dokhtara sade nistan va be rahati ke u pesara fekr mikonid gole zabone charbeton ro nemikhorand

  88. رضا
    2008/12/23 در 22:20

    Dear gairls:

    how shoud you find hasband???Is ther any good men??s

  89. 2008/12/22 در 12:00

    ba salam khedmate modire web va hameye doostane aziz,
    hodoode chand mah az enteshare in matlab migzare,man taze in matlabo didam.
    nazarate ziadi ham,che khoob va che bad gofte shode.
    rastesh aval ke in matlabo khoondam vasam jaleb bood,ama chize khassi toosh nadidam,vaghti payin tar raftamo nazarato khoondam,fahmidam ke bazia kheili jeddi gereftano tabdil shode be ye bahso jadale hesabi,
    rastesh az in matlaab to we ziade,ham rajebe pesara,va ham rajebe dokhtare
    age wesite ha va weblog haye antidokhtar va anti pesaro hesab nayarim,bishtareshoon janbeye tanz daran,ke eshareie be darde jameemoon,
    hala man nemidoonam manzoore modire site az gozashtane in matlab chi boode,ama midoonam az rooye gharaz ham naboode.
    hala chera ma nabayad vaghe binane negah konim?va biaim alaki asabemoono khoord konim.
    doroste ke dokhtara kheilishoon arayeshe ziad daran va bad lebas mipooshan,va kheili karaye dige,
    ama hadde aghal hamashoon injoori nistan,dokhtare khoob ham peyda mishe,
    shoma agha pesari ke dari too khiaboon rah miri,vaghti ye dokhtare bad lebaso mibini,niaz nist hatman behesh negah koni va bad be gonah bioftio biai eterazesho inja bokoni ke are,in che vazieo … .
    doroste ,ghabool daram ke nabayad injoor bashe,ama shoma ke hala az dastet bar nemiad hameye dokhtararo dorost koni,pas khodeto besaz.
    shoma dokhtar khanoomi ke dari too in jame e zendegi mikoni,shoma ham hameye karat dorost nist,age shoma ham yekam raayat koni too lebas pooshidan va baghieye karat,na moshkel dari mogheye ghadam zadan too khiaboon,na dige mitarsi ke shab shod beri biroon,pishe khodet migi pesarayi ke be man gir midan moghaseran,am ashoma ham ba raftar va lebas poshidanet behesoon cheragh midi ke mian donbalet,aslan ma migim din nagofte hejab kon,mazhabo bikhial,bebin aghl chi mige,
    harfe ooon goosh kon
    kheili dokhtar o pesare khoob too in jameast,ama hala age yeseri badan,taghsire baghie chie?!!!
    ke mam biaim inja angoshte ettehamo be samte ham deraz konim va moghasero peyda konim!
    be nazare man age az aghlaniate boland moddat estefade beshe na kootah modat dar tasmimgiri ha,hala che agha pesara che dokhtar khanooma,
    moshkelatemoon kamtare.
    bebinid hamoontor ke doostemoon goft age ye dokhtar kahanoomi biad fek kone ke arayeshesh faghat baese jalbe kotah modate afradi havas baz mishe,dige in karo nemikone ke bad shaki beshe bege pesara chera injoorian,ama oon dar oon zaman tafakoresh ine ke hame too khiabon negash konano began che khoshgegele,shoam ke nemitooni ta akhare omret,hamisheo hameja arayesh koni vase shoharet,bezar toro hamoonjor ke hasti bebineo bekhad.
    age agha apesari zir abroo var dare va moohasho sikh sikh kone va ya ba raftare gheire addi tavajjohe dokhtario jalb kone,nemidoone ke khandehaye oon dokhtar khanoom,dar vaghe janbeye tamakhor dare,
    injast ke ma bayad didemoono dorost konim.va kami bishtar fekr konim.
    yerooz ye shakhsi kare badi mikoneo bad pashimoon mishe, mige : lanat bar sheytan.
    sheytan miad mige chimigi?man mage chikaret kardam ke hey mano lanat mikoni?
    oon taraf mige:inhame gonah kardam,pas masoolesh kie,pas to inja chekare e?
    sheytan mikhandeo migi:to hanooz tazekari,hanooz nemitooni afsare asbe sarkeshe nafseto negah dari,hey mizanatet zamin,harvaght savari yad gerefti,bia man asbato ram midam!
    ma age betoonim in nafsemoono kontorol onim,che ooni ke maro be samte gonah va havasrani mifreste,va che ooni ke ziade khahi mikone va forsatamoonoo azamoon migire,va badesh be khoda tavakkol konim,oonvaghte ke mitoonim to karamoon hala che ezdevaj va che gheire movafagh bashim,
    age ezdevaj kardio alan razi nisti,naya nagoo ke ma ba ejdevaj che goli be saremoon zadim ke shoma bekhai bezani,begardo risheye moshkelto peyda kon,age mibini ke vazet oonghadra ham bad nist,razi bash,oon balayiaro nega nakon ke cheghad khoshbakhtan,chemidoni,shayad oona ham moshkelati draan ke to nemidooni,ama zahereshoon neshoon nemide,va yadet bashe ke hamishe kasi hast ke az to payintare va arezoo dare ke jat bashe,pas khodaro shaker bash.
    nazaram yekam toolani shod,az shoma dooste aziz ke nazaramo khoondi motshakeram va omidvaram khaste nashode bashi:)
    ba tashakor va arezooye movaghiat baraye shoma doostane aziz

  90. داوود
    2008/12/18 در 13:35

    با عرض سلا م خدمت دخترا وپسرا .به نظر من هر روز که مي گذره اين مشکل بيشتر وبيشتر ميشه .دخترا بايد ديدشونو نسبت به پسرا عوض کنند منظور م اينه که توقع بيجا وزيادي نسبت به خواستگارا شون نشون ندن بيشتر دختراي تحصيلکرده پسر تحصيلکرده مي خوان يا خونه يا ماشين ……وقتي که دختري با اون شکل وشمايل تو خيابون قدم ميزنه داره خودشو گول ميزنه درسته که خيلي بهش نگاه ميکنن تا جلب توجه کنه از اين راه بتونه به قول خودش يکي رو براي خودش پيدا کنه ولي اين براي چند روزه ولي موضوع ازدواج خيلي مهمه وصحبته يه عمره .

  91. Alex
    2008/12/07 در 17:04

    واقعا مسخره است خاک بر سره همه پسرها و دخترهای احمق ایرونی. که ببین خودشون مسخره کردن دارن همش کس شعر میگن جمع کنین اینترنت هم به گند نکشید جمع کنید .الان 90 جوانهای ایرانی چه دختر چه پسر با گوسفند زیاد تفاوت ندارن .

    • نگین
      2010/02/08 در 10:43

      آهای با شما هستم،alex، خیلی بی ادب تشریف داری،خجالت هم حدی داره،اول برو ادبیات صحبت کردن رو یاد بگیر بعد فک بزن،به نظر میاد یه گوسفند احمق بیش نیستی.

  92. نرگس
    2008/12/01 در 07:25

    واسه خنده جالب بود ولی تو ایران رسمه که مردها ناز زنها رو بکشن هر کاری هم کنن ایرانین حالا اگه یه پسر خوش تیپ بود ناز میکشیم؟؟؟؟؟؟

  93. 2008/11/16 در 17:14

    سلام دوستان.
    والا این روزا پسر عذب از دختر ترشیده آمارش زده بالا.
    همه ی ما دخترا از همسر آیندمون جز یه جو معرفت و صاف و صادق بودن چیزی نمی خوائیم که
    ولی کو پسر سالم که اگه معتاد نباشن چند شروارن که به هیچ عنوان نمیشه تحمل کرد.
    خدمت شما آقا پسرائی که بادی تو دماغتون انداختینو با خوندن این طنز کلی حال کردید
    عارضم که برید خودتون و اصلاح کنید تا از وزن ترشی مملکت کاسته شه.

  94. رضا
    2008/11/14 در 21:06

    به نظر من الان اگه یه پسر فقط معتاد نباشه دختر باید قبولش کنه و دنبال خونه و ماشینو تحصیلات نباشه…خدارو شکر برا ما پسرا که بد نشده…هم ارزشمون رفته بالا هم دختر نمیتونه زیاد ناز کنه…ولی در کل خوب نیست…وضعییت مملکتمون خیلی خراب شده…و اما ستاره در جواب تو باید بگم که یه پسر به خاطر این به قیافه اهمییت میده که یه دختر به پول و مقامو این جور چیزا اهمییت میده

  95. ستاره
    2008/10/22 در 14:44

    سلام
    می خوام بگم چرا بیشتر پسرا به قیافه اهمیت می دن؟

    • abbas
      2009/03/09 در 09:06

      اگه قیافه نداشته باشین شما بگین چی دارین تا من به اون اهمیت بدم

    • وحید
      2009/04/07 در 08:28

      برااینکه بچمون خوشگل بشه

  96. ali
    2008/10/19 در 13:17

    سلامون الیکوم

    قابل توجه آقا پسرا !!! فکر نکنید همه دخترای ترشیده غریبه هستن . یکی از همین ترشیده شده ها میتونه خواهر یا عمه یا خاله یا یکی دیگه از دخترای فامیل باشه .پس توهین نفرمایید

    قابل توجه دختر خانما !!! شما هم اینقد نقطه ضعف دست ما گل پسرا ندید. خوب ترشیدید که ترشیدید. بیخودی اعصاب نازنینتونو خورد نکنید . دنیا ارزش این حرفارو نداره .ترشی که سهله ، اگه لیته هم شدید خودتونو ناراحت نکنید .خدا بزرگه

    خلاصه ما بی طرفیم .اما اگه خواستین به من بتازین ما در خدمتیم .

    امضا : مخلص همه دخترا و پسرای گل

  97. میم مثل میثم
    2008/10/16 در 12:01

    مطالبی که نوشتیم واقعیت های تلخ زندگی ماست که تو جامعه می بینیم.
    هممون تو خیابون و تاکسی و… دیدیم که دختره همچین پوشیده و خودشو ساخته که مطمئنم اگه می رفت حموم و بعد بدون اینکه چیزی بپوشه می یومد تو خیابون کسی انطوری نگاهش نمی کرد(شاید لذت هم ببریم). اما متاسفانه اگه یه کمی فکر کنیم و ببینیم که امثال همین دخترا فردا میخوان همسر یکی مثل خودمون باشند. دیگه به راحتی از کنار موضوع رد نمی شدیم. حداقل اینه که فردا بچه های ما میخوان تو این جامعه زندگی کنند. می بینیم زنای شوهر دار هم دارن از دخترا پیشی می گیرند. این درد جامعه ماست نه مشکل دخترا. همه ما نیاز به روابط جنسی داریم. یکی از طریق خودش، یکی ازطریق دوستش،یکی باآدم قریبه و یکی با فردی بنام همسر این نیاز و مرتفع می کنه. فکر نکنم کسی باشه که عاقلانه تصمیم بگیره و آخرین گزینه روانتخاب نکنه.
    خدمت خانومایی که گفتن آش دهن سوزی نیست میخوام بگم اشتباه می کنن. اگه همین فردا شوهرتون بخواهد از شما طلاق بگیره بازم این حرفو میزنید. آدما و قتی به مطلوبشون میرسند دلشونو می زنه و فکر می کنند چیزی بهتر از این هم هست. باید دید رو عوض کرد . میتونید زندگی رو جوری بسازید که هر روز تازگی بیشتری داشته باشه.
    حرف آخر:
    1-اگه فرصت ازدواج مناسب(نه ایده ال) پیدا شد دست دست نکن که ترشیده می شی. مخصوصا خوانما، چون همواره و در همه جا مرد درخواست کننده بوده و غیر این رو هم نمی پذیره و اگه قبول کنه (برخلافش رو) پایدار نیست.
    2- خوانوما بدونند مردا باهوش تر از اونند که یکمی رنگ ولعاب رو تصمیم مهمی مثل ازدواج اونا تاثیر بزاره . فقط وجودتون براشون مهمه. اگه می بینید با ارایش زیادتر، دورتون بیشتر جمع میشند . بخاطر رابطه کوتاه مدت( حتی به اندازه یه شب)هست نه یه عمر. پس برو رفتارتو درست کن نه خودتو.

    فرازی از نوشته های یک آنتی فمنیسم

    ولی با همه این حرفا خوانوما بدونن من تو زندگیم اول از همه عاشق یه زنم به نام «مادر»

    ——————-
    خیلی محشر گفتی واقعا مفید بود لطفا یک وب بزن ما مشتریت می شیم خدایی راست می گم

    • 2009/03/18 در 10:07

      سلام من اکثر نوشته های این وبلاگ رو خوندم نوشته شما خسلس جالب بود رو راست گفته بودین و خیلی منطقی خوشم اومد خیلی خوبه که آدم بتونه راحت حرفش رو بزنه
      منتظر نظرتون هستم

    • tandise tanhaei
      2009/04/22 در 14:16

      salam harfet kamelan doroste ama ino bedon bad hejabie zan az bi gheyratie marde
      ————
      قبول دارم حرف حساب جواب نداره

  98. شراره
    2008/10/14 در 13:55

    پسر=ادعا
    دختر=نفس واسه زندگی
    چی ؟ نشنیدم صداتونو پسرا!!!!!!!!!!!!!!!!
    Lady_mariyan777

  99. شراره
    2008/10/14 در 13:50

    فقط همین شعر جواب همتونو میده پسرا:
    گفتم مه من از چه تو در دام نیفتی؟
    گفتا چه کنم دام شما دانه ندارد
    در انجمن عقل فروشان ننهم پای دیوانه سر صحبت فرزانه ندارد!!!!!!!!!!!!!!! با تشکر از هومن!

  100. م.ت
    2008/10/12 در 14:20

    سلام.
    جالب بود.

  101. حبیب
    2008/09/10 در 22:45

    اولا با این مطالبی که نوشتید کاملا مخالفم
    شما دارین به دختر به عنوان کالای بی ارزشی که منتظر یه خریدار خوبه نگاه می کنین
    از طرفی با همه ی دختر هایی که با توقعات زیاد یم به خودشون و هم به جامعه لطمه می زنن مخالفم
    من می گم آقا وقتی سن ازدواج پسر و دختر رسید باید با در نظر گرفتن شرایط معقول و معمول ازدواج کنن

  102. 2008/08/27 در 14:37

    به نظر من نظراتش قشنگتر از مطلبشه
    ولي ترشيده شدن دخترا يه چيز عادي شده (آمار بالا هستش)
    21 ساله

  103. 2008/08/21 در 10:06

    سلام
    آقا حرف نداشت . خیلی با مزه بود ….
    واقعا درست گفتی در عین حال که طنز نوشتی زدی تو خال

    مرسی

  104. مزیم س
    2008/08/07 در 07:24

    با سلام
    میدونم که دیره ولی من حالا این مطلب رو دیدم
    من هم مثل پرستو جان ازدواج کردم هیچ چیز جالبی تو ازدواج نیست پس زیاد تو سر و کله ی هم نکوبید
    ولی اگه یک زمانی قصد ازدواج داشتید سعی کنید به زندگی واقع بینانه نگاه کنید اسب سفیدی در کار نیست دوران عقد که تموم میشه مردا میرن دنبال کار برای زندگی شما و شما هم فراهم کردن زندگی بهتر برای اونها با دست پخت خوب غر نزدن و مردها هم با غیرتی نبودن و گوش به حرف دل زنهاشون دادن
    اما نکته های مهمش اینه که هیچوقت به خاطر همسرتون از پیشرفتتون نگذرین یک دفعه نگاه میکنید میبینید پیر شدید و هیچ کار مفیدی تو عمرتون انجام ندادید چه مرد چه زن
    ازدواج باید باعث پیشرفت بشه نه پسرفت
    دوم اینکه خانمهای گل باید دقت کنید اقا پسرهای گل رو نمیتونید از خوانوادشون دور کنید انصافا کار درستی هم نیست به مادر شوهرتون به چشم یک مادر نگاه کنید که نگران خوشبختیه فرزندشه پس زیاد سخت نگیرید
    خوشبخت باشید
    ——————-
    سلام
    خیلی خوب گفتی

  105. 2008/06/30 در 08:16

    ترشیده شدن بهترازاینه که با یه پدیده ای مثل من ازدواج بکنند.

  106. مهدی
    2008/06/28 در 16:58

    حمیرا خانم خوب خودتو تحویل میگیرا !
    مثال دیگه نبود بزنــــــــــــــــــــــــــــــــی!!!!!!!!

  107. 2008/06/28 در 08:04

    ميدونيد فرق پير دخترهايي با پير پسرهايي كه ازدواج نكردن چيه !!!؟؟؟

    اولي موفق نشده ازدواج كنه ! دومي موفق شده ازدواج نكنه !

    جالب بود زهره خانوم گفت پسر خوب شده يه افاسنه اما در جواب اين خانوم يكي از دوستان گفت كه ديگه دخترا ، پسر خوب باقي نذاشتن . گل گفتي !

  108. hamid
    2008/06/21 در 11:04

    يه پيغام هم براي پسرها
    لازم نيست كاري بكنين تا به شما زن بدن، يه مدت ناز مي كنن و جواب منفي مي دن ولي بازم لازم نيست كار بكنين، يه مدتم سكوت مي كنن و به ظاهر بي توجهي، بازم لازم نيست كاري بكنين، ولي اينجاست كه يهو قضايا عوض مي شه و همه چي برعكس مي شه، اينجاست كه شما از بين چندين نفر مي تونين چند انتخاب داشته باشين. (برگرفته از كتاب تجربيات شخصي من نوشته من با اندكي تغيير و تخلص)

  109. hamid
    2008/06/21 در 10:58

    پرستو خانم يه سوال! ميشه بگي بيست و يكمين قانوني كه شما بكار بردي و شوهر پيدا كردي چي بود؟ آخه بقيه اين دخترها مو به مو اين بيست قانونو اجرا مي كنن اما …
    بگو شايد اوناهم …
    يه پيغام هم براي پسرها؛

  110. 2008/06/19 در 01:51

    حالا مثلا ما که شوهر کردیم چه گلی به سرمون زدیم همون بهتر شوهر نکنید برید دنبال تلاش کردن وواسه خودتون کار کنید تا از دست مردا در امون باشید وگرنه کلاتون پس معرکه است والا به خدا

  111. محمد رضا
    2008/06/18 در 19:19

    دختر ها موجودات با ارزشي هستن که متاسفانه قدر خودشون نميدونن.
    اگر قدر خودتون بدونيد و کمي توقعاتتون پايين بيارين به همتون قول ميدم هيچ کس نميترش.

  112. حمیرا
    2008/06/18 در 16:08

    دخترها مثل سیب هستند اونهایی که دم دستن چیده میشن اونهایی که بالای درختن برای چیدنشون نیاز به همت بالاست جیگر شیر میخواهد پس مشکل از دخترها نیست. زهره جان با نظرت موافقم………..

    • abbas
      2009/03/09 در 09:13

      حمیرا خانم نظرتون درباره درختهای سیب توی پاییز چیه؟باز هم زرد شدین و ترشیدین

  113. مجتبی
    2008/06/06 در 15:24

    گــــــــــُل گفتی آقا رضا.هومن جان اگه پسر ها ازدواج نمیکنن یا پول ندارن یا عاقل هستن!!!!!!!
    زهره خانم لازم هست بدونید پسرها اینا رو میخونن تا روش های دخترا رو بدونن تا اسیرش نشن ولی …..
    البته اگه دخترا واقع بین باشن و بدونن قرار نیست شوهرشون ثروت عمو بیل گیتس رو داشته باشه دیگه نمیترشن.شاید هم تقصیر مامان هاس که دوس ندارن دختراشون مثل خودشون زجر بکشن.

  114. مجتبی
    2008/06/06 در 15:13

    آقا رضا گــَََُُُُُُـــــل گفتی.ولی آقا هومن پسرهایی که زن نمیگرن یا پول ندارن یا عاقل هستن وگرنه دخترا با قدرت تمام از ترشیذگی پسرها جلوگیری میکنن البته فقط برای رضای خدا !!!!!!
    زهره خانم شما هم لازم هست بدونید اگه ما پسرها اینا میخونیم به این خاطره که روشهای دخترها رو برای جلوگیری از ترشیدگی بدونیم تا اسیرش نشیم.(یه خورده هم محض خنده و شاد بودن)مگه نه بچه ها؟

  115. رضا
    2008/06/05 در 08:54

    آقا هومن عامل اصلي ترشيدن دخترا خودشونن و خانوادهاي پر توقع شون
    1)مهريه بالا
    2‍)ماشين
    3‍خونه
    4)موبايل
    5)خدمت
    6)بهونه گرفتن از هزاران مشكل كه دواي درد اين مشكلات صبر نه زور
    عوارضشم كه ميبيني
    دخترها و پسرهاي خيابوني ، اعتياد ،خشونت ، بي احترامي به بزرگترها

    • ارمینا
      2009/08/26 در 18:26

      چرافقط دخترا مقصرمیشن

  116. 2008/06/02 در 16:04

    جالب بود ممنون

  117. هومن
    2008/06/01 در 20:50

    ولي به اين حرفا با بعضي از دوستان هم موافقم!!!!!!!!!!!!!!!!11

  118. هومن
    2008/06/01 در 15:26

    سلام دوستان خودم
    اين بحث هميشه بوده كه دخترا ترشيده ميشن.
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    بيخيال بابا قسمت نيست حتماً ازدواج كنه. مگه ما پسره ترشيده نداريم؟؟؟؟

    لطفاً پسرايي كه زن نمي گيرن بگن چرا زن نگرفتن؟
    پول ندارن، خونه ندارن هيچي ندارن بعد زن مي خوان بهشون نمي دن
    پس عامل ترشيدگي دخترا پسران!!!!

    اين بحثا ديگه تمومه گلاي من
    (حالا بعضيا فكر نكن من خودم 10000 سالمه نه من 20 سالمه)

  119. زهره
    2008/05/31 در 12:14

    آقا مجتبي مثل اينكه خيلي خودت رو تحويل ميگيري.در ضمن اين مطالب مخصوص ما خانمها نيست اگه بود كه شما نميخونديش.حتما شما هم استفاده كن قول ميدم نترشي.

  120. مجتبی
    2008/05/30 در 11:01

    میبینم دخترها کم آوردن دیگه نظر نمیدن.شاید هم دارن این روش ها رو تجربه می کنن تا نترشـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــن.اشکال نداره اینا رو برای استفاده شما گفته شده.

  121. hadi talebi
    2008/05/28 در 13:14

    bale badbakhtane tazegiya inturi shode dokhtara ziyad miturshan akheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey

  122. salman karimi
    2008/05/28 در 08:29

    salam bar dostan.vali jedan harfash ke kheili shirin bood ba tamame ehterami ke baraye dokhtara ghael hastam bayad begam ke dokhtara bad jory khodeshon ro to ejtema kharab kardan va faghat omidvaram rozi az in man jelab khodeshon ro biron bekeshan ba tashakor aghaye x
    ————
    سلام من هم با شما موافقم

  123. مجتبی
    2008/05/28 در 08:09

    حتم دارم 90% خانم ها 90%این کارها رو انجام میدن.در ضمن زهره خانم پسر خوب دیگه باقی نذاشتین.

  124. زهره
    2008/05/15 در 18:48

    اگه بعضي از دخترا ترشيده ميشن به خاطر اينكه پسر خوب تبديل به يه افسانه شده

    • 2009/10/21 در 20:40

      تا یار که را خواهد و میلش به که باشد

  125. 2008/05/15 در 15:55

    khedmate aghaye arash.age gha mostafa vase pesara ham bedid ke lotfwtono kamek karded

  126. آرش
    2008/05/13 در 09:03

    مطالبي كه نوشته شد حرف نداره…………اگر اين مطالب توسط دختر خانمها رعايت بشه احتمال ترش شدنشان كمتره

  127. sara
    2008/05/09 در 16:24

    kheyli khonak va maskhare va gharne booghi bood
    vaghean moteasefam bishtar az ina root hesab baz karde boodam
    jamesh kon in posto ke abrooye sherkato bordi

    Egza:lotfan tavajoh kond ke een faghat yek tanz ast

  1. 2008/07/07 در 15:06

پاسخی بگذارید

