خانه > وبلاگ نویسی > پایکوبی تولد وبلاگ اگزا

پایکوبی تولد وبلاگ اگزا


بسم الله الرحمن الرحيم

این اولین پست این وبلاگ است و اولین نفری که این تولد رو تبریک می گه خودمم. دلیل اصلی راه اندازی این وبلاگ هم اینه که زندگی روال خودش رو داره و این ما هستیم که باید تاثیرمون رو اون بذاریم هر چند این تلاش جایی رو نگیره. اولین هدیه این وبلاگ هم که به مناسبت تولدش هست رو تو پست بعدی خواهید دید . فرهاد

وبلاگ فارسی وبلاگ نویسان

دسته‌ها:وبلاگ نویسی
  1. 2010/03/19 در 01:15

    .. بالاخره تموم شد!
    مدتی بود که تصمیم داشتم آرشیو اگزا رو مطالعه کنم، که امشب بر این امر فائق اومدم!
    مطالب جالب و بعضاً مفیدی بود، ممنون..
    به ویژه بابت:
    + آيا فلش مموريها نياز به يكپارچه سازي يا دفرگ دارند؟
    + فلش مموريتان را در يك كابل usb مخفي كنيد!
    + تعمیر و بازسازی فایل بوت ویندوز به دور از هرگونه دردسر
    + صرفه جویی در تعداد کلیک برای اجرای برنامه ها
    + توصیه های امنیتی ویندوزی بر اساس تجربه

    با آرزوی موفقیت برای شما و وبلاگتون در سال جدید..
    نوروز پیشاپیش مبارک!

    • 2010/03/22 در 08:19

      مرسی ، لطف دارید
      سال نو شما مبارک

  2. sara
    2008/12/24 در 09:29

    تبریک میگم بهتون
    پاینده باشید

  3. amr
    2008/11/18 در 13:41

    سلام ………………………..

    واقعا …
    به به به به ……………………………………………………
    واقعا ایول

    مطالب جالب و پرکاربردی اینجا می شه پیدا کرد زیاد
    آرزوی موفقیت دارم واست

    من اینجا زیاد می یام
    ولی می دونی که همیشه فرصت نظر نیس

    ———————————————————
    دوست دارم بیوگرافی سازندگان سایت رو بدونم
    مثلا رشته – دانشگاه – انجمن کامپیوتر کدوم مرکز؟ و..

    ———————————
    در پایان امیدوارم بتونیم یه سری همکاری های مشترک داشته باشیم
    یهنی این که من یه سری نمونه سوال دارم
    اسکنر هم همینطور
    با سوالهای شما چک می کنم
    شاید بتونم کمک کنم
    —————————————————-
    به همکاریت نیاز دارم
    رو همکاریم حساب کن

  4. 2008/11/17 در 15:24

    Salam agha farhad.
    vaghean az samime ghalbam tavalod egza kocholoo ro be shooma va tamame
    best friend haye payame noor tabrik migam
    mojode mofidio afaridi
    bazam tabrik

  5. hasti
    2008/09/08 در 19:01

    salam
    tabrik migam
    khali site jalebie khali chiza azaton yad gereftam
    movafagh bashid

  6. ايرج
    2008/05/09 در 15:08

    به به !! به به !! خيلي ممنون !

  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

